Log ind med sociale netværk
19 feb 2015, 12:26
#212557
Opdaterede mit nye 55HU7505. Netflix var stadig dødt. Jeg lavede derefter den der debug-restart, og nu virker Netflix :-) Samtidig kunne jeg konstatere at mit panel er fra Samsung.
/Henrik
/Henrik
22 feb 2015, 08:50
#212653
Jeg ved ikke om der har været en opfølgning på sagen, men seneste nyt vi ( Bilka ) har fået fra Samsung er følgende:
Netflix er fixet på H7005
Vi kan hermed meddele, at problemet med Netflix på H7005 er løst
med seneste firmware opdatering
Der er kommet en ny firmware til H7005 og den løser netflix
problemet, der har været på denne model. Versionen hedder
1210.5
Kan enten opdateres via. automatisk software opdatering eller USB-stick. Via automatisk opdatering henviser Samsung til at vente 15min med at åbne Netflix appen, hvorefter alt burde være fuldt funktionelt igen.
Netflix er fixet på H7005
Vi kan hermed meddele, at problemet med Netflix på H7005 er løst
med seneste firmware opdatering
Der er kommet en ny firmware til H7005 og den løser netflix
problemet, der har været på denne model. Versionen hedder
1210.5
Kan enten opdateres via. automatisk software opdatering eller USB-stick. Via automatisk opdatering henviser Samsung til at vente 15min med at åbne Netflix appen, hvorefter alt burde være fuldt funktionelt igen.
22 feb 2015, 10:07
#212659
nicolaisebjensen skrev:Jeg ved ikke om der har været en opfølgning på sagen, men seneste nyt vi ( Bilka ) har fået fra Samsung er følgende:Det er desværre en sandhed med modifikationer; den firmware-opdatering virker for nogle, men ikke for alle. Jeg har selv et UE55H7005 og kører med version 1210.5, og hverken Netflix eller YouSee apps fungerer her.
Netflix er fixet på H7005
Vi kan hermed meddele, at problemet med Netflix på H7005 er løst
med seneste firmware opdatering
Der er kommet en ny firmware til H7005 og den løser netflix
problemet, der har været på denne model. Versionen hedder
1210.5
Kan enten opdateres via. automatisk software opdatering eller USB-stick. Via automatisk opdatering henviser Samsung til at vente 15min med at åbne Netflix appen, hvorefter alt burde være fuldt funktionelt igen.
23 feb 2015, 19:38
#212725
Yousee OK, netflix virker stadig ikke. Samsung lovede for ca 14 dage siden at kontakte mig pr. mail. Dette er ikke sket.
Overvejer stadig at køre til Bilka og få pengene retur. Synd - TV'et er ellers forholdsvis godt ;0)
Overvejer stadig at køre til Bilka og få pengene retur. Synd - TV'et er ellers forholdsvis godt ;0)
24 feb 2015, 18:35
#212753
Har netop mailet Samsung:
Hej,
Jeg er ramt af den velkendte fejl på mit UE55H7005, hvor Netflix og YouSee apps ikke fungerer.
Jeg har været i kontakt med jeres support flere gange, og har fået resat apps via servicemenuen og andre ting. Senest (den 10. februar) indhentede jeres supporter informationer fra servicemenuen, som han ville sende videre internt hos Samsung og oplyste mig at jeg ville modtage en mail inden for få dage. Det er endnu ikke sket 14 dage senere.
Mit TV kører med seneste firmware (version 1210.5), og har gjort det siden den firmware blev releaset.
Netflix: Error nw-4-8.
YouSee: Den står bare og loader på den grå skærm med YouSee logoet, og der sker ikke mere end det.
Jeg er træt af at kontakte jer, og få af vide at I eks. ikke har hørt om fejlen med YouSee app før. Der er absolut ingen information fra Samsungs side, så som mulige tidsestimater for en løsning endsige en anerkendelse fra Samsung at firmware version 1210.5 IKKE har løst problemet for alle kunder.
Jeg er generelt meget glad for mit TV, men hvis I ikke magter at offentliggøre en anerkendelse og/eller tidsestimat for en løsning på dette problem inden for en overskuelig fremtid, så må jeg overveje om jeg vil gøre brug af min reklamationsret. Jeg håber det ikke, men så må I komme på banen og bevise at dette bliver taget seriøst så det giver noget ro i maven for de mennesker som er berørt af det.
Med venlig hilsen
Opdatering den 25. februar
Modtog et svar fra Samsung Support:
Hej
Desvære så har samsung et server problem. En af smart hub serverne er nede lige nu. Jeg skulle be jer om at være
tålmodige så håber vi at det snart skal komme op og køre igen.
Hvis du har yderligere spørgsmål kontakt os venligst igen.
Som jeg besvarede:
Hej,
Du skriver:
"En af smart hub serverne er nede lige nu".
Jeg vil gerne lige minde om, at jeg købte mit TV den 11. januar, og Netflix og YouSee apps har på intet tidspunkt fungeret. Så årsagen er vel næppe pga. et nyligt opstået problem med en af jeres smart hub servere.
Det er ikke for at være grov, men jeg er træt af at blive fyldt med varm luft. Så jeg vil gerne bede om, at min forespørgsel sendes videre internt hos Samsung til nogen med lidt større indsigt i dette problem, som kan give mig en valid grund og hvad man forventer at gøre ved det og ikke mindst hvornår.
Med venlig hilsen
Jeg fik præcis det samme svar retur som før, så nu prøver jeg at se om jeg kan finde en mail adresse til Samsung Danmark uden om deres support for deres respons er ubrugelig.
Hej,
Jeg er ramt af den velkendte fejl på mit UE55H7005, hvor Netflix og YouSee apps ikke fungerer.
Jeg har været i kontakt med jeres support flere gange, og har fået resat apps via servicemenuen og andre ting. Senest (den 10. februar) indhentede jeres supporter informationer fra servicemenuen, som han ville sende videre internt hos Samsung og oplyste mig at jeg ville modtage en mail inden for få dage. Det er endnu ikke sket 14 dage senere.
Mit TV kører med seneste firmware (version 1210.5), og har gjort det siden den firmware blev releaset.
Netflix: Error nw-4-8.
YouSee: Den står bare og loader på den grå skærm med YouSee logoet, og der sker ikke mere end det.
Jeg er træt af at kontakte jer, og få af vide at I eks. ikke har hørt om fejlen med YouSee app før. Der er absolut ingen information fra Samsungs side, så som mulige tidsestimater for en løsning endsige en anerkendelse fra Samsung at firmware version 1210.5 IKKE har løst problemet for alle kunder.
Jeg er generelt meget glad for mit TV, men hvis I ikke magter at offentliggøre en anerkendelse og/eller tidsestimat for en løsning på dette problem inden for en overskuelig fremtid, så må jeg overveje om jeg vil gøre brug af min reklamationsret. Jeg håber det ikke, men så må I komme på banen og bevise at dette bliver taget seriøst så det giver noget ro i maven for de mennesker som er berørt af det.
Med venlig hilsen
Opdatering den 25. februar
Modtog et svar fra Samsung Support:
Hej
Desvære så har samsung et server problem. En af smart hub serverne er nede lige nu. Jeg skulle be jer om at være
tålmodige så håber vi at det snart skal komme op og køre igen.
Hvis du har yderligere spørgsmål kontakt os venligst igen.
Som jeg besvarede:
Hej,
Du skriver:
"En af smart hub serverne er nede lige nu".
Jeg vil gerne lige minde om, at jeg købte mit TV den 11. januar, og Netflix og YouSee apps har på intet tidspunkt fungeret. Så årsagen er vel næppe pga. et nyligt opstået problem med en af jeres smart hub servere.
Det er ikke for at være grov, men jeg er træt af at blive fyldt med varm luft. Så jeg vil gerne bede om, at min forespørgsel sendes videre internt hos Samsung til nogen med lidt større indsigt i dette problem, som kan give mig en valid grund og hvad man forventer at gøre ved det og ikke mindst hvornår.
Med venlig hilsen
Jeg fik præcis det samme svar retur som før, så nu prøver jeg at se om jeg kan finde en mail adresse til Samsung Danmark uden om deres support for deres respons er ubrugelig.
26 feb 2015, 08:16
#212834
Problemet er jo tydeligvis ikke løst. At det virker hos nogle er mig en gåde og det er for lamt, hvis Samsung virkelig mener fejlen er løst når det tydeligvis ikke er tilfældet.
De fylder os bare med lort, og begynder så småt at tro de ikke gider bruge tid på os mere, da de bruger kræfter på deres nyere modeller.
Nu ringer jeg derind endnu en gang, og vil forsøge at snakke med en højere oppe i systemet end deres support, men det er sikkert ikke muligt.......
De fylder os bare med lort, og begynder så småt at tro de ikke gider bruge tid på os mere, da de bruger kræfter på deres nyere modeller.
Nu ringer jeg derind endnu en gang, og vil forsøge at snakke med en højere oppe i systemet end deres support, men det er sikkert ikke muligt.......
02 mar 2015, 17:41
#213066
Hej med jer
Nu havde jeg endeligt taget mig sammen til at ringe til Samsung i dag, men tænkte jeg hellere lige måtte tjekke om Netflix virkede før jeg "skabte mig"
Nu virker det!!!! Jeg har INTET gjort, så de må have fixet noget?
Til jer som stadigvæk havde problemer test lige igen
Nu havde jeg endeligt taget mig sammen til at ringe til Samsung i dag, men tænkte jeg hellere lige måtte tjekke om Netflix virkede før jeg "skabte mig"
Nu virker det!!!! Jeg har INTET gjort, så de må have fixet noget?
Til jer som stadigvæk havde problemer test lige igen
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto
