Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kosmograd
Kan nogen fortælle mig hvordan man slår mikrofonen fra på et Samsung Smarttv fra 2014? Set i lyset af den aktuelle nyhed om at Samsung optager og sender lyden videre til tredje part.

I øvrigt er der overhovedet nogen der bruger stemmestyring på deres tv?
Af jng
Kosmograd skrev:Kan nogen fortælle mig hvordan man slår mikrofonen fra på et Samsung Smarttv fra 2014? Set i lyset af den aktuelle nyhed om at Samsung optager og sender lyden videre til tredje part.

I øvrigt er der overhovedet nogen der bruger stemmestyring på deres tv?
Tror du, at du er så interessant, at Samsung eller tredjeparter er interesseret i dig?
Af Kosmograd
Tak for dit venlige svar. Tror du har meget travlt, med alt muligt interessant.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke den konkrete vej til indstillingen, men Samsung siger, at den skal findes i "settings" menuen.

I samme omgang kan man vist også lige smutte forbi Smart Hub > Terms & Policy > Yahoo Privacy Policy og slå denne fra.
Af Kosmograd
Super. Tak for dit svar.

Nu har jeg ringet til Samsung, for at få at vide hvordan man slår den mikrofon fra.

Men det kan jeg ikke fordi jeg har et 6-serie! Så den flinke dame sagde at mikrofonen kun var aktiv, når jeg holdt mikrofonknappen inde på touchremoten. Ellers måtte jeg tage batterierne ud, for at være helt sikker. Samtidig sagde hun at Samsung arbejdede på en opdatering der ville løse det.

Samtidig har jeg været inde under Smart Hub > Vilkår og Politikker - og Sat flueben i at jeg ikke accepterer stort set noget som helst. Det lader til at TV, Netflix og Hbo virker alligevel, så jeg er glad.