Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har et LG TV med Web OS menu system.

Svigermor var lige forbi og fik på en eller anden måde slettet alle kanaler, så jeg måtte søge efter dem igen, nu er alle kanaler så fundet men da jeg kun har grund pakken er der et hav af kanaler programmeret ind, som ikke kan bruges til noget. Findes der en smart måde at sortere de kanaler der er noget på så de ligger fra et og frem?
Der er en menu der hedder quick, men som er alt andet, her under findes et menupunkt der hedder Programme manager, men det er mega bøvlet at få det hele sorteret vha. dette hjælpeløse værktøj. Brugte det sidste gang og der måtte jeg have papir og blyant frem for at huske hvilken kanal jeg var kommet til...

Nogen der ved om der findes en smartere fremgangsmåde!?

Mvh. Kasper

Måske er det Yousee's hemmelige våben at gøre det besværligt at skulle sortere de forbandede kanaler...
Det er jo ikke yousee som laver softwaren på dit LG tv.....

Hvis du går ind i programinstillinger så kan du sætte hak ved de kanaler som du ikke ønsker. Derefter kan du trykke på spring over (en af de farvede knapper på remoten)
Nej men det er YouSee der ryster posen med kanal nummeret til de forskellige kanaler. :-)

Tak for tippet omkring de flueben, det gjorde opgaven med at tildele de rigtige kanalnumre til de få kanaler man får med i grundpakken, til en noget mere overkommelig opgave, men det er stadig ret besværligt. :-)

Mvh. Kasper