Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Raid
Mit 467005 købt i december virker nu både med hensyn til Netflix og Yousee.

Men når jeg har set Netflix i 5 minutter kan jeg ikke komme i kontakt med fjernsynet via fjernbetjeningen. Jeg trykker og trykker men der sker ikke noget. Så er jeg nødt til slukke for hovedkontakten.

Er der nogen andre der har samme problem.
Af Jens12
MartinJ9000 skrev:Uden at tage stilling til problemstillingen (som man man vel også kan argumentere at det tog lang tid og mediernes indblanding før de overhovedet tog problemet alvorligt), så dem der kommenterer at det ikke virkede første nat efter opdateringen kom men først om morgenen, da var Netflix nede den nat, så det har så ikke været fjernsynets eller App'ens skyld at der ikke kunne forbindes. :)
Jeg tror, det er mit indlæg, du refererer til.
Indlægget var ikke ment som et angreb på hverken app eller TV, men blot en opdatering og information til andre om, at der gik lidt tid fra jeg opdaterede, til jeg fik adgang til Netflix. Om det skyldes, at Netflix var nede, eller om fjernsynet blot var lang tid om at synkronisere (eller hvad det end gør), ved jeg ikke.

Att Raid:
Jeg kan ikke genkende det irriterende problem, du har.
Af MartinJ9000
Hej Jens12, var nu slet ikke ment negativt på nogen måde. Jeg havde blot hæftet mig ved et par stykker (sikkert dig inklusive) som ikke havde held før om morgenen, og så ved et tilfælde en artikel i mit rss feed at Netflix havde været nede for alle i mange timer. Så det var bare lige den info jeg videregav. Jeg har også en holdning til hele den her problem stilling men ville bare lige prøve at komme med en forklaring på hvorfor måske Netflix ikke kunne forbindes første dag for nogen :)
Af sharders
Jeg har gjort alt det foreslåede. Opdateret, genstartet både netværk og tv x flere, skiftet DNS, ventet, ventet, ventet. Stadig nw-4-8. Intet virker.
Af Jimmi
lindegaard skrev: Heller ikke her @ yousee.

Bruger du den der boks fra YouSee til at vise signalet fra på skærmen?

Hov nu vi r kr s gu netflix, gjorde det ikke i formiddags??
Nej, jeg har ingen boks.

Jeg opdaterede mit tv i aftes, og det har ikke hjulpet. Netflix og YouSee duer fortsat ikke. Jeg kan ikke se hvad det skulle hjælpe at ændre DNS til Googles DNS-servere - det bør ikke være nødvendigt.
Af seangomes
Yes har i dag snakket med Samsung, og de siger i supporten, at der kan gå nogle dage før opdateringen virker...

For mig lød det som om han bare prøvede at fylde mig med bullshit, da han melder at efter opdateringen kan der gå nogle dage før netflixs app og TVets firmware kan snakke sammen...

Det lyder helt vildt latterligt, men er ikke hjemme over weekenden og virker det ikke mandag har de mig i røret igen :)

Utroligt det skal være så svært!
Af seangomes
Gør i noget bestemt for at der pludselig kommer hul igennem?
Af Jimmi
Mit virker stadig ikke, og det er nu seks dage siden jeg har opgraderet firmwaren.

Mht. YouSee appen, så "glemmer" den at jeg har opdateret den. Hver gang jeg har haft slukket TV'et og går ind i Smart menuen, så står YouSee ikonet og er klar med en opdatering på trods af jeg har opdateret den. Er nogle af jeg ude for det?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21