Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lindegaard
Hvis man nu ikke syntes noget særligt om, og ej heller kan se det praktiske, om noget, med en buet skærm,
hvilken er så fornøjeligt Samsung top model, hvis det samtidig skal være et UHD ?

Er det den der hedder HU 7505 ? og er der nogen derfra erfaringer med den ?

Er det ikke bare lidt af en gimmick med de buede skærme ? Eller er der nogen der kan komme med noget konstruktiv positivt ved disse.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja, HU7505 er topmodellen blandt de flade. Det er reelt samme teknik som i HU8505, som vi har testet her på siden og således også mere eller mindre samme billedkvalitet (og Smart TV del).

Den største forskel, ud over buen, er så vidt jeg lige husker, at HU7505 har alle stik indbygget, mens HU8505 har det i en ekstern boks. Fra næste år vil man dog også kunne købe den eksterne One Connect boks til HU7505 og dermed opgradere Smart TV delen.
Nu er det ingen hemmelighed at jeg syntes at det altid er sjovt at prøve noget andet....Nå, ja bare for at se hvad konkurrenterne kan tilbyde.. ;)

Ved ikke rigtigt med UHD endnu....Man skal nok op på 20-30.000 før det virkelig er enestående og fantastisk!
jasonclarkww12 skrev:Nu er det ingen hemmelighed at jeg syntes at det altid er sjovt at prøve noget andet....Nå, ja bare for at se hvad konkurrenterne kan tilbyde.. ;)

Ved ikke rigtigt med UHD endnu....Man skal nok op på 20-30.000 før det virkelig er enestående og fantastisk!
Cut down your exam stress by using our latest ccna pdf free download and high quality gmat and We provide updated ccna voice 640-461 - pass-4sure with 100% pass guarantee along with a+ books pdf questions.