Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xprezz
Jeg har et LG med WEBOS interface. Jeg ønsker at streame div film og serier fra en PC baseret NAS jeg har stående. Jeg kan koble op via DLNA og se alle mine film og TV'et streamer alt jeg kan smide efter det.

Mit problem er at det er nærmest komplet umuligt at navigere. Den folder struktur jeg har på min NAS er ikke at finde noget sted, så det tager alt for lang tid at finde frem til datterens tegnefilm når det skal være.

Jeg har prøvet med indebyggede DLNA i Win 8.1 og med Plex, samme resultat. Nogen gode råd eller nogen der har erfaringer med WEBOS og streaming?
Af Coolsmarti
Grundet LG er mere eller mindre umulige at arbejde med ifl. folkene bag Plex, har de ikke rigtigt haft det som prioritet at lave en app. til WebOS.

Men en gut ved navn Simon har lavet en app. som virker til Plex serveren, kaldet PlayZ. Du skal oprette en konto til LG Storen i UK for at få fat på den da den koster ca. 15 kr.

Derefter sætter du TV'ets lokation til at være UK, så kan du gå i storen, logge ind med din UK konto og hente app'en ned. Efterfølgende sæt det tilbage til DK, og PlayZ er stadig installeret.

Fungerer perfekt.

http://playz.sithari.com.au/