Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jsj
Er der nogen som ved om det kan lade sig gøre at få US Netflix på et Samsung tv?
Eller kan det kun lade sig gøre på en computer....?
Hvor kan jeg se indholdet/udbuddet på US Netflix?/
Af ReGaL
Ingen problem.

Bruger selv netprotect.com - Dog er det i Beta, men er dog et offspring fra Unblock-us.com

Du kan se hvad Netflix har at byde på her: http://www.moreflicks.com/
Af jsj
Takker mange gange for info, snuser lidt til hvad de har at byde på over there...... Køber man så Netflix i US også?
Hvis jeg køber det, så vender jeg tilbage med flere sp.mål om hvordan man rent praktisk gør det :)
Af troopa85
Ja du ændre DNS på din computer og går ind og køber et amerikansk netflix abonnonment, du kan bruge din rigtige information ang navn mv, men du skal skrive et amerikansk postnummer.

Så skal du ændre DNS på dit TV også da den ellers tilgår den danske version.
Af jsj
troopa85 skrev:Ja du ændre DNS på din computer og går ind og køber et amerikansk netflix abonnonment, du kan bruge din rigtige information ang navn mv, men du skal skrive et amerikansk postnummer.

Så skal du ændre DNS på dit TV også da den ellers tilgår den danske version.
Fedt, takker :)
Fandt den her på youtube, den viser vel lidt det samme, som jeg forstår det .
http://youtu.be/IabI0VHlpBc
Brugeravatar
Af edinger
@jsj:

Du skal ikke vælge "amerikansk Netflix", men blot Netflix. Når først du har oprettet en dynamisk DNS hos eksempelvis UnoTelly, kan du så switche mellem 20 forskellige Netflix accounts. Det er supersimpelt og er udplenslet med en video hos førnævnte UnoTelly, men også hos danske Unlocator og sikkert også hos andre.

Du skal i øvrigt heller ikke fake din postadresse. Pointen med den dynamiske DNS er netop, at du frit kan skifte mellem landene, uanset "hvor i verden du er oprettet".
Brugeravatar
Af edinger
@troopa85:

Jeg har ikke nogen "amerikansk Netflix-konto". Det er også uinteressant, da det er den dynamiske DNS -- som oprettes hos tredjepart -- som muliggør skiftet mellem dansk, amerikansk og alle mulige andre Netflix-konti. Det er ikke et spørgsmål om, "hvor" kontoen er oprettet.
Af jsj
troopa85 skrev:Det er billigere at købe abonnement ved oprettelse af amerikansk netflix kontra dansk.
kender du prisen i US ? Skal man ha et US kreditkort så?
Af troopa85
Jeg har bare brugt mit almindelige visa/dankort.

Amerikanske priser:

4k streaming + 4 skærme koster 12 dollars (80kr)
full hd streaming + 2 skærme koster 9 dollars (60kr)
sd kvalitet straeming + 1 skærm koster 8 dollars (53 kr)
Senest rettet af troopa85 26 jan 2015, 12:25, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af edinger
troopa85 skrev:Det er billigere at købe abonnement ved oprettelse af amerikansk netflix kontra dansk.
At der skulle være forskel dér, indrømmer jeg gerne, at jeg aldrig rigtig har spekuleret over. Mit fokus har ligget andetsteds. Nemlig på, hvordan man rent faktisk får adgang al Netflix' materiale. Og her er det som bekendt DNS'en, der er interessant.

Hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg faktisk slet ikke huske, hvordan jeg er oprettet hos Netflix.