Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har et AS640, og jeg synes nu ikke at lyden er dårlig, som du beskriver. Jeg havde dog inden købt nogle stereohøjtalere da jeg også skulle bruge et anlæg at spille musik fra. Når lyden kører over de højtalere er den selvfølgelig blevet en del bedre, men synes nu ikke TV'ets højtalere er dårlige.

Nu skriver du selv at du kommer fra et Phillips, som så vidt jeg ved er kendt for at have en lidt bedre lyd, så måske det er derfor du er skuffet. De højtalere jeg købte kostede 600kr og forbedrede lyden en del, og den har ihvertfald ikke den "tønde" lyd som du beskriver, men som jeg godt lidt kan høre når jeg prøver at bruge TV højtalerne.
De højtalere har også Bluetooth og NFC hvis du i forvejen godt kunne bruge noget til afspilning af musik fra evt. Din telefon :) hvad står samsung 6400 serien til?
Af Milanfc
#thomas HO, Lyden mangler spektrum. Det er lidt ligesom en iphone speaker :) Men billedet er virkelig fantastisk.. Derfor er jeg også lidt bitter over at lyden ikke bare er noget bedre...Den behøver på ingen måder at være prangende. men den skal sku som minimum være ok.
Af ThomasHO
Milanfc skrev:#thomas HO, Lyden mangler spektrum. Det er lidt ligesom en iphone speaker :) Men billedet er virkelig fantastisk.. Derfor er jeg også lidt bitter over at lyden ikke bare er noget bedre...Den behøver på ingen måder at være prangende. men den skal sku som minimum være ok.
Jeg var nu egentlig fint tilfreds, synes ikke der var den store forskel på lyden på,det, også på to samsung 5-serie tv jeg har og har haft :) men ville haft svært ved at vænne mig til det nu, efter jeg har haft mine højtalere i brug et stykke tid.