Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Er spørgsmålet om B&O laver dyre skærme?

For det gør de.

Eller er det en kommenende tvudsendelse?
Af jesperb-64
PeterD skrev:Er spørgsmålet om B&O laver dyre skærme?

For det gør de.

Det var bare en henvisning til et tv program der viser hvorfor kvalitet koster penge.
Af esbenc
jesperb-64 skrev:
PeterD skrev:Er spørgsmålet om B&O laver dyre skærme?

For det gør de.

Det var bare en henvisning til et tv program der viser hvorfor kvalitet koster penge.
B&O er færdige. Designet af de andre producenter er mindst på højde med deres. Du får bedre TV ved de andre producenter til 1/4 af prisen. Folk er tilfredse med dårlig/mindre-god lyd fra Spotify og billige anlæg.

Mit bedste bud er, at resterne indenfor et par år opkøbes af en kinesisk producent for en slik.
Af Moulder

B&O er færdige. Designet af de andre producenter er mindst på højde med deres.
Øh nej og nej..

Du får bedre TV ved de andre producenter til 1/4 af prisen.
Øh nej, det gør du så ikke..

Folk er tilfredse med dårlig/mindre-god lyd fra Spotify og billige anlæg.
Øh nej, tal for dig selv, jeg er ikke..
Mit bedste bud er, at resterne indenfor et par år opkøbes af en kinesisk producent for en slik.
Øh nej.. Heller ikke her har du ret..
Brugeravatar
Af rhino (DK)
B&O laver nogle rigtig lækre produkter og så laver de altid bagudkompatible produkter. De benytter samtidig materialer som slet ikke kan samlingnes med andre producenter. Og så formor de at få de bedste billeder ud af LCD-LED teknologien. Det kan godt være at OLED er bedre og at det er her fremtidens tv skal findes, men B&O leverer altså et flot billede på deres tv. Som er de nogle af de bedste på markedet. De kan samtidig styre alt som er tilsluttet med deres fjernbetjening. Tvét kan via internettet hente IR-koder til de tilsluttet produkter så de kan styres med B&Os fjernbetjening. Her er surround modul i tv'et
Hele den pakke tilsammen kan ingen anden producent leverer ligeså lækkert og overbevisende som B&O gør det...

Her et link til en serie om B&O som kærer i 10afsnit. Faktisk rigtig interesant og sikke en historie det gamle mærke har :-)

God fornøjelse

http://www.tvmidtvest.dk/node/24983
Af Globulus
jesperb-64 skrev:Programmet hedder Nattv: B og O, har ikke fundet det som streaming endnu.
Kunne du evt. oplyse om, hvad programmet hed, hvor længe det varede og hvad det omhandlede?

Udsendelsen har vel næppe haft "premiere" midt om natten så spørgsmålet er, om det var en genudsendelse af den 28-minutters udsendelse, jeg linkede til tidligere?
http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=40699
Af jesperb-64
Det hedder Nat ttv: B og o. Det vare cirka en time.
Hvorfor kan det ikke ikke have premiere om natten, når det nu hedder Nat tv?
Og det har ikke noget med det program du linker til.