Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasHO
Jeg har Et 48" AS640E, og jeg har ikke problemer med hverken smart tv eller tekst tv. Undertekster kan jeg dog ikke få frem, når jeg kobler min harddisk til TV. Men det skulle vidst være et ret kendt problem for de nyere Panasonic modeller, det er ihvertfald hvad jeg har kunne researche mig frem til.
Det skulle dog kunne indgås ved at bruge et program til at undertekster og film er i én fil, men det har jeg endnu ikke fået til at virke (men det virkede heller ikke på pc). I film og på viaplay osv. Er der ingen problemer.
Af ghaza
Ringede til Panasonic support i dag. De sagde at E-modellen virker fint i Nordics og at det med Y-modellen var på tidligere modeller. Supporteres viden er selvfølgelig af svingende kvalitet men vælger at stole på dem. Var ellers pænt af compumail at gøre opmærksom på det selvom det måske var gammel viden.

Thomas - dit udsagn bekræfter vist også at der ikke er problemer med E-modellen, tak for det :-)
Af ghaza
Så kom tv-et endelig. Må sige at jeg er ganske tilfreds - måske mest fordi jeg kommer fra analogt tv.

Har ikke lavet en live sammenligning med mit ca 7 år gamle 42" Panasonic 720p plasma men opfattelsen er at lyden er en del dårligere og sort niveau dårligere - men det er jo almindelig viden. Sjovt at vi her 7 år senere skal have dårligere teknologi på flere områder :-(

Hastighed på opstart og kanalskift er klart tilfredsstillende - heldigvis!

Til info har jeg justeret det efter anbefaling på avforums og kører selvfølgelig seneste firmware.

Ikke den dybe anmeldelse men tror at langt de fleste vil være yderst tilfredse med dette tv - især for 4000 kr.
Af ThomasHO
capi skrev:Hejsa ..

Har du prøvet det sammen med en ps4 eller Xbox one ?:-)
Mit AS640E kører sublimt på min PS4, ingen problemer der overhovedet :) har spillet både Fifa, Assasins Creed: Black Flag, Shadow of Mordor, The Last Of Us: Remastered og Infamous: Second Son.
Alle spillerne kører super, uden slør og lag :) tror jeg har gaming mode på, men synes også jeg har læst et sted at den ikke nødvendigvis skulle være bedre, det må jeg lige få undersøgt.