Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gerlack
Jeg har oprettet en favoritliste over de kanaler jeg vil se, men kan ikke finde ud af hvordan jeg vælger den liste. Den har altid alle kanalerne.
Modellen er: Sony 40" TV KDL-40R455BBAEP
Af Grandahl
Kan du ikke gå ind på Sony´s hjemmeside i DK og finde en manual. Det gjorde jeg til W605, derfra var det let at lave en kanalsortering/kanalliste efter eget valg.
Af lindegaard
Grandahl skrev:Kan du ikke gå ind på Sony´s hjemmeside i DK og finde en manual. Det gjorde jeg til W605, derfra var det let at lave en kanalsortering/kanalliste efter eget valg.
http://www.sony.dk/support/da/product/kdl-40r455b

i instruktions/brugervejledningen side 41/124, (side 11 på den danske del), står der et kort afsnit om løsningen på dit spørgsmål :)
Af Gerlack
Tak for hjælpen.
Jeg har oprettet en favorit liste og faktisk også sorteret i listen over alle programmer så at de 5 kanaler ligger 1-5. Problemet er at min Farmor ikke er så teknisk stærk, så ville gerne kunne bruge tallene 1-5, men det virker ikke. Hverken i favorit eller alle kanaler. 1,2 og 4,5 virker men hvis jeg trykker på 3 vises kanalen ikke.
Jeg skal ned og se til hende i eftermiddag og håber at jeg kan få løst det.
Af Gerlack
Så lykkedes det. Nu kan man bruge det nummeriske på fjernbetjeningen. Måtte prøve nogle gange før det virkede, men lige pludseligt virkede det.