Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dare_Devil
Mine forældre skal have et nyt 40" TV. Kravene er ikke så store; det skal egentlig bare have et udmærket billede til all around brug. Smart tv, 3D, ... er ikke relevant.

Jeg har fundet et Sony KDL40W605B til 2.799 hos Elgiganten. Er det OK, eller kan man få bedre for pengene? :)
Af Grandahl
Jamen ved w6 får du god billedkvalitet for pengene. Min mor har den, den er fin.

Dog et minus synes jeg, at den ikke kan have SD og HD i samme kanalsortering. Du er nød til at skifte mellem SD og HD kanaler på en knap.. Ligeledes kan du heller ikke sortere SD kanalerne, det kan du kun med digitalkanalerne.
Af dkscan
Grandahl skrev: Dog et minus synes jeg, at den ikke kan have SD og HD i samme kanalsortering. Du er nød til at skifte mellem SD og HD kanaler på en knap.. Ligeledes kan du heller ikke sortere SD kanalerne, det kan du kun med digitalkanalerne.
Med SD går jeg ud fra, at du mener de analoge kanaler? Der sendes jo også SD digitalt og de kan sagtens blandes med HD.
Det er vel også de færreste steder, det overhovedet er relevant med analoge kanaler mere?