Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af koden
Når jeg for et halvt år siden kiggede på Toshiba 37WL66Z
Jeg kom bare aldrig videre dengang.

Jeg har ikke behov for 1080p, men mere at kunne slutte min bærbar eller anden pc til og se TV fra nettet, samt digi tv via antennen.
Min bærbar har kun VGA og det gule stik...hedder det S et eller andet ???
Af Munch
Jamn du skal da have dig et Panasonic 37PX70. Du får ikke et bedre tv til prisen. Jeg ved ikke lige om Elefanten stadig har den på tilbud til 8 kilo, men det var måske værd at undersøge ;)
Af koden
Plasma...hmm.. har godt hørt at billede skulle være godt.
men plasma???

elefanten er det elgigant???
For der koster det over 11.000
Af Munch
Ja plasma hvad ellers. Har selv jagtet rundt på hele nettet i 3 mdr efter lcd, men har måttet erkende at der ikke var nogen, der kunne levere et tilfredsstillende billede på alm tv signal. :s
Så hvis ikke du udelukkende skal anvende skærmen som monitor for pc eller konsol, så er PLASMA det bedste du kan købe. Glem alt om problemer med burn-in. Efter en indkøring på 200 timer med fornuftige indstillinger er der ikke noget at frygte. 8)
Af Norre
Har lige selv erhvervet mig et Panasonic TH37PV60 til 6 kg, det er virkelig et lækkert tv :)

Det eneste der er, er de 200 timers indkøring hvor man skal holde kontrast og lys på under 50%, jeg køre i øjeblikket med omkring 40% kontrast og 40% lys, lige lidt nok efter min smag, men kommer også direkte fra et meget lyst crt :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En lille rettelse: kg er "kilogram". Når folk siger at de har givet 10 kilo for noget, så er der som regel ikke nogen enhed på, så hvis du endelig VIL sætte noget efter "k" så skal det være "kr.".

Jeg vil også holde på at et Panasonic plasma-TV er det der bør satses på.