Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mduelund
Hej

Jeg har kigget lidt rundt efter et nyt TV til soveværelset. Det nuværende er et 32" Philips som kun kan tage analog, og Stofa lukker stille og roligt ned for analog nu.

Jeg havde regnet med at købe et Samsung UE32H5505H men kan se det er udsolgt over alt.

Har i en anbefaling på et alternativ til denne skærm? Og da det bare er til soveværelse, skal det ikke over de 2500kr og helst med SmartTV.

Jeg regner med at kunne se TV2Play og DRtv via TVet. og så har jeg et AppleTV der kobles på.

Mvh
Michael
Eller er der ofte et 40" Sony W6 til omkring 2800kr. Overstiger godt nok dit budget lidt og er lidt større, men bare et forslag, den har et fint billede til prisen.

Et minus er dog at analoge og digitale kanaler ikke kan ligge i den samme kanalsortering, man er nød til at skifte mellem dem. Ligeledes kan man ikke lave en sortering af de analoge kanaler, kun de digitale, hvilket selvfølgelig osse er vigtigst.
Tak for info ang. Sony, det vil jeg kigge på.

Men jeg overvejer om det overhovedet er smart med SmartTV?

Altså om det er nemmere, at starte en serie på Netflix, TV2play eller DRtv via Samsung TVets app end at finde det på min iPhone eller iPad og vælge Airplay op på TVet.

Jeg bruger Airplay funktionen nu og er egentlig godt tilfreds med det.

Hvad gør i? Airplay eller SmartTV apps?

Mvh
Michael.
Af jonjak80
Det tror jeg ikke, men hvis apple tv peger opad imod loftet burde der ikke være noget problem :) Har limet min fast bagpå :) Det er jo et "billigt" tv, så betyder jo ikke så meget om der er en smule lim hvis man en dag sælger
Det sidder også fast bagpå den nuværende tv med dobbeltklæbende. Men det er ikke altid at fjernbetjeningen virker 100%.

Men jeg fik fundet et EU32H5505H hos Dustin.dk, som har det på lager og kan sende det afsted i morgen. :)

Så bliver det spændende at prøve kræfter med!
Tak for hjælpen.