Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af williamBonney
Jeg havde fat i Samsung support igår igen igen igen og fik dem til at foretage en nulstilling, som kun de kan gøre, hvorefter alle apps blev geninstalleret igen. Dette hjalp dog som forventet intet, men supporteren som jeg snakkede med sagde at det (sammen med den nye software 1200.2) havde løst problemet på nogle af 7005 modellerne.
Er dog lidt skeptisk omkring dette, men det kan jo selvfølgelig være det hjælper på dem, som er købt før en vis dato.

Mit er i øvrigt købt i slut november i Bilka Aarhus.
Af OleA
Jeg har ikke nogen problemer med mit 7505. Men kan se at der kommet en update i dag. Tør jeg opdatere? Fra 2180 til 2200.
Af OleA
Jeg tog chancen. Netflix virker stadig med mit 7505 og firmware ver. 2200.
Af Rene kühl
Jeg har idag leveret mit 7005 tilbage til elgiganten og fået pengene retur, jeg skal have et nyt tv og det skal være samsung pga netflix via og HBO, jeg overvejer lidt 7505 hvor netflix app virker, de havde den dog ikke hjemme lige nu, men kunne bestille den, men den kommer først d. 6/2 .

Men så begyndte jeg osse at tænke på deres nye modeller og den nye platform tizen :s :s :s og måske skal jeg lige vente et par måneder, men jeg holder øje med tråden her for hvis samsung løser problemet med 7005 hvilket jeg håber, men ikke rigtig tror på så køber jeg 7005 igen som var mit første udgangs punkt..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er nu også flere rapporter om, at HU7505 heller ikke virker. I kommenterene på forsiden er der sågar rapporter om to TV, begge købt hos samme forhandler inden for en måned, hvor den ene virker og den anden ikke gør.
Af Isthmus
Har fået følgende svar fra supporten i dag, men nu lyder det da som om at de godt ved at det ikke fungerer for alle:

Tak for din mail til Samsung Support!

Jeg beklager du har problemer med Netflix applikationen på dit tv. Vi arbejder stadig på sagen og prøver at finde en hurtig løsning.

Vi vil opfordre dig med at undersøge hvilken firmware / software version du har på dit tv. Du kan se den seneste version på følgende link. Det er også muligt at opgradere firmware via usb.

Vi kan ikke garantere at en opdatering pt kan gå ind og fjerne denne fejl på Netflix
Af Johannes2
Jeg har netop ringet til Samsung med mit nye H7005 og fået at vide at når jeg har 1200.2 et der ikke andet at gøre end at vente.

For vores vedkommende bliver så til weekenden hvor vi returnere det, så må vi hvad vi finder ud af efterfølgende :-)
Af Jimmi
Jeg har lige talt med Samsung supporten, og de sagde at problemet er mellem den/de servere som Samsung benytter til dette og Netflix infrastruktur. De estimerer en løsning inden for "nogle dage".

Jeg er blot nysgerrig, om I der har problemet med Netflix også har problemer med at loade YouSee appen? Min står bare og loader med YouSee logoet, og så sker der ikke mere. Det kan måske være interessant at vide, om dette også er et generelt problem for de TV som fejler på Netflix.
Af Simon K
Dette skulle være løsningen:

Sørg for at tvét har den nyeste software.

Reset smart hub'en.

Sluk tv'et på standby i 30 min.

Tænd tv'et igen tryk på Smart Hub og følg instruktionen, (ha´ tålmodighed ved punkt 7) vent på at alle apps mm. er hentet (ca. 10 min.) så er alt 100% hentet og opdateret.

Start Netflix.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21