Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Krede: Du er vist første som melder ind med et (nogenlunde) velfungerende H7005. Kan vi finde et mønster? Måske tv produceret før en vis dato virker? Har Samsung mon skiftet chipsæt omkring november? Er det muligt at se produktionstidspunktet på det hvide label bagpå?
Af Phantasize
Virker heller ikke på mit 65" 7505 købt for 3 dage siden via komplett.dk. Har dog en kollega som købte et TV magen til på samme tid og også fra komplett.dk, og hans virker perfekt!!
Af mainleif
Jeg har købt mit 7005 i december og har samme problem med netflix. Samsung support fortalte mig medio december der skulle komme en ny opdatering men den er tilsyneladende ikke kommet.

Jeg har et andet problem som jeg lige vil nævne her men som jeg starter en ny tråd om. Det drejer sig om at jeg har problemer med at TV'et den får ødelagt harddisken (filstrukturen) så den pludselig ikke mere kan finde ud af at gemme nogle af de optagelser jeg laver. Det er nu sket ca 3-4 gange på halvanden måned. Prøv f.eks. at sætte den til at optage 10 programmer om natten et par dage i træk og check om den rent faktisk optager dem alle (bare check antallet). Når den først begynder at virke underligt er man nemlig nød til at reformatere den for at få den til at virke ordentlig igen. Jeg har sågar den ene gang nød til at formatere den i min PC, hmm.

Jeg har fundet ud af at hvis man går ind i menuen source usb disk under optagelser og vælger administrer enhed og vælger det punkt til at checke harddisken (ikke ydelsen) så melder den fejl såfremt filstrukturen er ødelagt. Det kan godt være du oplever den kan optage men der er helt sikkert noget galt med den og det er kun et spørgsmål om tid før du oplever den ikke optager alt. Måske i kunne prøve det og melde tilbage i denne tråd?

Jeg har prøvet med 2 forskellige diske uden ekstern strøm og problemet var betydeligt større på den første disk (1 TB) i forhold til den nye (500 MB) fra hifi klubben.

Venligst svar på harddisk problemet i den nye tråd jeg opretter under debatforum "TV-skærme".
Brugeravatar
Af Bakz
Rasmus Larsen skrev:Kristian Bak melder på Facebook, at hans HU8505 virker på Netflix. Det ser ud til, at 8-serien går fri af problemet.
Det er mig fra FB.

Jeg vil gerne tilføje, at jeg havde lidt problemer med at tilgå Netflix når mit TV var på nettet via Wifi. Men jeg skiftede til kablet net, og så efter en genstart af TV'et virkede det upåklageligt med fuld knald på deres 4K indhold.
Af Johannes2
Hej
Har lige købt H7005 i weekenden og Netflix virker heller ikke.
Snakkede med Samsung i lørdags som lovede en opdatering i løbet af 3-4 dage
Ringede i dag og fik et mere ærligt svar om at de ikke vidste hvornår det bliver løst.
De får en uges tid og så retur inden der er gået 14 fra købet
J
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Opdateret status:

Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: H7005
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
4allan: H7005
Dogacc: H7005
Biohead: H7005
Kims2: H7005
tjans: H7005
Rossi2000: HU7505
FazL: H7005
mrkimmer: H7005
Hskaarup: H7005
Jimmi: H7005
Claus hansen: H7005
seangomes: H7005
Rene kühl: H7005
Chamtl: H7005
WombatDK: HU7105
MadsHL: HU6905
Isthmus: H7005
Riislingen: H7005
claus_j_t: H7005
Krede: H7005
Phantasize: HU7505
Mainleif: H7005
Johannes2: H7005

Vi er nu oppe på 34.
Af Phantasize
Vil for en god ordens skyld nævne at på mit 7505 TV hjalp det at nulstille smarthub via tv'ets egne indstillinger, og så lade den downloade igen. Derefter virkede Netflix.

Så jeg har altså IKKE haft tv'et i debug tilstand.
Af mrkimmer
Nå, jeg har netop været i kontakt med Samsung DK Support på det tlf. de oplyser i artiklen, der netop er udgivet.

Jeg kan så fortælle, at det Samsung gerne vil hjælpe os med er, at de kan fortælle, at man bliver nødt til at vente på en firmware opdatering - som de så ikke kan fortælle hvornår kommer!

Det er altså en imponerende håndtering af sådan et issue, fra en så stor producents side.

Supporteren kunne i øvrigt fortælle, at det var "alle" i Norden med et H7005 der var ramt af problemet.
Af Retteren
Jeg opdaterede FW i mit HU7505 i går til version 2200.2 fra Samsung's produktside (FW kaldes version 1026.1, dateret 2014/12/30 på siden) og oprettede mig som Netflix bruger her til aften for at teste.

Netflix virker for mig, selv i UHD (måtte lige prøve at se lidt af S1:E1 af "Breaking Bad" ... sådan for at teste). Mit TV er købt hos Bilka i starten af November.

Jeg ved ikke om det gør nogen forskel, men jeg installerede Netflix før HbbTv.
Af tjans
Nogle der har et direkte mail til samsung support så man kan undgå model, serienummeret mv., som er svær at komme igennem?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 21