Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af seangomes
#210550
Hej

Jeg har også via Black Friday købt 7005.

Som alle andre med 7005 modellen har jeg også Netflix som ikke virker.

Jeg har prøvet at nulstille til fabriksind. via Debug mode dog uden held.

Jeg er løbet tør for muligheder, da jeg har prøvet alle de forslag jeg har fundet via google.

Det må være Samsung og deres firmware som er fucked til 7005 modellen.

Håber de snart kommer med en firmware som virker med Netflix

At samsung siger det virker med 1200.2 firmwaren er løgn. Det virker ikke en dyt!
Af Rene kühl
#210553
Jeg har i dag købt et 7005 uden virksom netflix, er ellers glad for det og venter spændt på hvad vi i fællesskab bliver enige om at gøre.

Rene Kühl
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#210557
Opdateret status:

Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: H7005
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
4allan: H7005
Dogacc: H7005
Biohead: H7005
Kims2: H7005
tjans: H7005
Rossi2000: HU7505
FazL: H7005
mrkimmer: H7005
Hskaarup: H7005
Jimmi: H7005
Claus hansen: ?
seangomes: H7005
Rene kühl: H7005
Chamtl: H7005

Vi er nu oppe på 25 danske købere alene her på forummet. Hvor mange mon der sidder ude i stuerne og bander...
Af Claus hansen
#210559
Rasmus Larsen skrev:Opdateret status:

Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: H7005
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
4allan: H7005
Dogacc: H7005
Biohead: H7005
Kims2: H7005
tjans: H7005
Rossi2000: HU7505
FazL: H7005
mrkimmer: H7005
Hskaarup: H7005
Jimmi: H7005
Claus hansen: ?
seangomes: H7005
Rene kühl: H7005
Chamtl: H7005

Vi er nu oppe på 25 danske købere alene her på forummet. Hvor mange mon der sidder ude i stuerne og bander...
Af Claus hansen
#210560
Mit tv er også eet h7005.

Jeg skrev til Samsung i går, og skal nok dele deres svar når de vender tilbage.

Jo mere opmærksomhed om problemet, jo større er chancen for en snarlig løsning.....
Af Isthmus
#210570
H7005 købt mellem jul og nytår. Netflix har aldrig virket

Bruger min Chromecast i stedet, men så kan Samsung TV'et ikke finde ud af overføre DD+ lyden til anlægget. Jeg fortrækker at have chromecasten forbundet direkte til TV'et da jeg ikke altid har behov for at have et stort strømslugende surround system tændt.

Så det bedste vil være hvis netflix i TV'et ville virke, så jeg kan nøjes med at bruge chromecasten, når jeg vil have lyden ud over anlægget.
Af Riislingen
#210571
Hej,

Fandt denne debat efter at have tumlet med defekt Netflix app på mit nye 7005, som i øvrigt også blev købt på Black Friday.

Så endnu en til koret af utilfredse brugere/ejere.
Af Krede :)
#210577
Også her, men med et tvist:

Har et H7005 46".

Da jeg købte det for et par måneder siden fungerede Netflix ok den første uge. Derefter begyndte der imidlertid at opstå problemer, men primært i forhold til billedekvaliteten (meget lav bitrate). Loadtiderne var derudover meget lange, og ofte måtte app'en buffe midt i en udsendelse.
Lidt senere igen begyndte tv'et at melde fejl, når Netflix app'en skulle startes.
Derfor prøvede jeg at re-installere Netflix og opdatere firmwaren på tv'et, hvilket ikke fjernede problemet.
Lige omkring d. 1. januar er det hele dog begyndt at køre problemfrit igen - tilsyneladende uden, at jeg har gjort det store. Pt. stater app'en hver gang, loader lynhurtigt film, og billedkvaliteten er super.
Det virker næsten som om, at problemet har været eksternt i mit tilfælde?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21