Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Har nogen af jer læst med på andre fora om problemet? Hvor vidtspredt er det? Er det forbeholdt Norden? Europa? Eller rammer det også USA?

Jeg vil begynde at undersøge lidt, men nogen af jer allerede har links eller ved noget, så vil det være en hjælp.

Status lige nu er:
Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: H7005
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
4allan: H7005
Dogacc: H7005
Biohead: H7005
Kims2: H7005
tjans: H7005
Af Kallesoee
Hej tjans,

Det kan ikke koste noget at lever tilbage i Bilka, da det må være en reklamation, der står den kan tage netflix, det kan den ikke, altså er varen defekt.

Jeg gav ikke noget i ombytte i Bilka, og min emballage var kun delvis intakt og fjernbetjening fod osv kom i poser ved siden af.

Ok at ringe hverdag, men hvis man for alvor skal ligge pres på skal der en masse tv tilbage som reklamation, det koster for nok væsentlig mere for dem end en bette telefon dame der sige, ring igen om 14 deg.
Af tjans
Kallesoee skrev:Hej tjans,

Det kan ikke koste noget at lever tilbage i Bilka, da det må være en reklamation, der står den kan tage netflix, det kan den ikke, altså er varen defekt.

Jeg gav ikke noget i ombytte i Bilka, og min emballage var kun delvis intakt og fjernbetjening fod osv kom i poser ved siden af.

Ok at ringe hverdag, men hvis man for alvor skal ligge pres på skal der en masse tv tilbage som reklamation, det koster for nok væsentlig mere for dem end en bette telefon dame der sige, ring igen om 14 deg.
Af Rossi2000
Jeg har et HU7505, som er købt på black friday. Netflix virker ikke.
Af FazL
Købte et UE55H7005 igår, hvor Netflix heller ikke virker.
Af williamBonney
Jeg har lige haft fat i Samsung support igen, og hende supporteren jeg snakkede med, er af den overbevisning, at dette problem er løst i den nye version 1200.2.
Her er det sidste hun skrev:

"jeg er ikke programmør, så jeg kan ikke fortælle dig hvad præcist 1200.2 gør. Men jeg har fået at vide at problemet med 7005 og netflix er løst. Mange af de kunder jeg har talt med har fået det til at virke."

Jeg har selv prøvet at nulstille Smart Hub efter version 1200.2 er kommet, men det løste ikke mit problem.
Har I andre også nulstillet Smart Hub og testet efterfølgende med samme resultat?

Er lidt bange for, hvis Samsung tror dette problem er løst, hvilket det reelt ikke er!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Samsung sagde det samme til os på CES 2015, altså at seneste software-opdatering har løst problemet. Men som vi kan se herinde, så er det altså ikke tilfældet.

Vi har også gjort Samsung bekendt med dette i dag og spurgt om en reaktion.
Af Pulsedriver
Fik også denne på mit nye tv til køkkenet (Samsung UE40H5505AKXXE) :

Fejl Netflix server 1 (rødt kryds)
Fejl Netflix server 2 (rødt kryds)
Fejl Netflix server 3 (rødt kryds)
Fejl Netflix server 4 (rødt kryds)
Internet forbindelse (grøn flueben)

...og nw-4-8.

Fandt så en løsning på Youtube som virkede. :)

Sådan her:

Menu -> System -> Smart Sikkerhed skal slås fra.

Herefter genstartes tv'et, og så kan der logges på Netflix. :)

Hvis det ikke virker med det samme, så giv det et par minutter - evt. genstarte tv'et igen. Så burde det virke.

Håber det virker for jer. :)
Af Dogacc
Pulsedriver skrev:Håber det virker for jer. :)

Desværre ikke. Jeg har prøvet alskens mulige løsninger, som desværre ikke har hjulpet. Det er firmwaren den er gal med. Enten app'ens eller tv'ets. Dejligt at i gider lægge lidt pres på, da man føler sig lidt hjælpeløs med den manglende hjælp og info fra kundeservicen. Og at returnere tv'et er selvfølgelig det bedste signal man kan give, hvis alle der har købt tv'et gjorde det, men det er ikke praktisk for mig.
Af mrkimmer
Jeg har den 2. januar købt et UE46H7005, hvor jeg heller ikke kan få Netflix til at virke.

Jeg har forsøgt alverdens forskellige mulige løsninger, men desværre er der ingen af dem der virker.

Firmwaren er 1200.2, og ved hjælp af at ændre "Vilkår og et eller andet" under installationen først til Australien og herefter til UK, og så tilbage til DK, har jeg fået opdateret Netflix App'en til version 4.0094 - dette har desværre heller ikke løst problemet, selvom App'en nu er seneste version!

Håber at Jeres (flatpanels.dk's) henvendelse til Samsung kan få sat lidt skub i tingene :-)

Mvh Kim.
Senest rettet af mrkimmer 12. jan 2015, 21:49, rettet i alt 1 gang.
Af Hskaarup
Har et h7005xxe. Købt 9/1 i expert.

Netflix virker heller ikke :( alle opdateringer kørt på.

Har prøvet debug mode uden held. Har prøvet dns 8.8.8.8 uden held.
Har prøvet at råbe af det uden held.

Øv Samsung.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har givet Samsung til i morgen kl. 14 til at komme med en officiel udmeldelse. I hører helt sikkert mere...
Af Jimmi
Jeg købte et UE55H7005 igår og opdaterede til firmware version 1200. Netflix virker ikke og med samme nw-4-8 fejl som andre.
Jeg går i tanker om opgradering af mit 4 år gl. Samsung TV - som jeg egentlig har været godt tilfreds med.

Valget står (stod!) mellem enten Samsung 7005 eller Sony 8505 - men denne farce/arrogante holdning fra samsungs side omkring løsning på Netflix problem, er valget truffet. Det bliver IKKE Samsung igen!.

.....de "pisser" jo ganske enkelt på deres kunder......
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21