Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lindegaard
Jeg var idag på nippet til at erhverve mig en ny skærm, efter "lang" tids søgen, og havde da også fået en lagt til side hos Elgiganten, men da jeg skulle have den udleveret, bar den tydeligt præg af at have været åbnet før, og siden lukket igen med pakketape.

Ekspedienten kunne ikke forklare hvorfor, så jeg aflyste handelen midlertidigt.

jeg kom til at tænke på hvor ofte man herinde læser om fejl i paneler eller andet der gør at man gør brug af sin returret og returnerer en allerede brugt vare.

og så tænkte jeg, hvem får den næste gang, og må de sælge den uden at gøre opmærksom på det?

jeg ved at jeg ved et tidligere køb af tablet hos elgiganten fandt en mærkat på bagsiden, refererende til at den havde været til rep, og den fik de da også direkte tilbage igen.

en ting er som i staterne at der evt står den er "refurbished" men ikke at oplyse er sgu' noget helt andet, og for dårligt i mine øjne.

da de ikke havde et tilsvarende tv, afbrød jeg handelen helt, til sidst. :(

så vi starter forfra
Af PeterD
Skidt..

Godt du afslog handlen.

Der er flere butikker og netforhandlere derude.

Har du navn og modelnummer så check pricerunner..
Af lindegaard
PeterD skrev:Skidt..

Godt du afslog handlen.

Der er flere butikker og netforhandlere derude.

Har du navn og modelnummer så check pricerunner..
jeps, fandt den hos en af de andre mutanter, ny og ubrudt emballage, altså blev deet til en Samsung UE55H7005.
Af Grandahl
Tillykke med de nye tv, en kammerat har en magen til stående. Der er virkelig et godt billede på.
Så er det store spørgsmål bare om du har det samme problem som mange andre med lige nøjagtig den model. At Netflix appen ikke virker pt?
Af lindegaard
Grandahl skrev:Tillykke med de nye tv, en kammerat har en magen til stående. Der er virkelig et godt billede på.
Så er det store spørgsmål bare om du har det samme problem som mange andre med lige nøjagtig den model. At Netflix appen ikke virker pt?
jeg bruger ikke netflix, endnu, så kan desværre ikke teste det af...

jeg har skrevet lidt også på følgende tråd:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=32677

har kun haft det siden igår, så tester rundt så jeg kan returnere inden 14 dage hvis der er noget.

har lige fundet ud af at det er et AUO panel... og ikke et Samsung?
Senest rettet af lindegaard 13 jan 2015, 23:12, rettet i alt 1 gang.