Log ind med sociale netværk
10. jan 2015, 13:06
#210356
Jeg har lige prøvet at skabe et overblik over hvilke modeller der er ramt. Det vil Samsung DK i øvrigt ikke oplyse.
Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: ?
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
Hvilke tv har I, Hatting og Kallesoee?
Sjovt, at der ingen H8005 eller HU8505 er imellem, men vil tro, at folk med disse også har problemet, men at der bare ikke står så mange af dem i stuerne.
Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: ?
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
Hvilke tv har I, Hatting og Kallesoee?
Sjovt, at der ingen H8005 eller HU8505 er imellem, men vil tro, at folk med disse også har problemet, men at der bare ikke står så mange af dem i stuerne.
10. jan 2015, 14:04
#210370
H7005 og det virker heller ikke her.
Har Netflix vers. 4.0094 og Smart Hub firmware vers. 1200.2 fra 23. december.
Har Netflix vers. 4.0094 og Smart Hub firmware vers. 1200.2 fra 23. december.
10. jan 2015, 16:12
#210379
Rasmus:
Det ser ud som om, at det er 7005 ejerne der er hårdest ramt. Vi er tre 7505 ejere der alle har fået Netflix til at virke, mens det ikke er lykkedes for nogle af 7005 ejerne. Jeg tænker, at det må have noget at gøre med den Netflix version der er udgivet til 7005, som formentlig er forskellige fra den er udgivet til 7505 som jo også har 4K.
7505 Netflix version: 4.0750 (dato 25/9 2014)
Smarthub version: ?`(kan ikke finde info)
7505 firmware version: 1026
Mvh
Anders
Det ser ud som om, at det er 7005 ejerne der er hårdest ramt. Vi er tre 7505 ejere der alle har fået Netflix til at virke, mens det ikke er lykkedes for nogle af 7005 ejerne. Jeg tænker, at det må have noget at gøre med den Netflix version der er udgivet til 7005, som formentlig er forskellige fra den er udgivet til 7505 som jo også har 4K.
7505 Netflix version: 4.0750 (dato 25/9 2014)
Smarthub version: ?`(kan ikke finde info)
7505 firmware version: 1026
Mvh
Anders
---
Mvh
Anders
---
Set up:
LG C1 55'' OLED
Samsung Q810C + baghøjtalere
Panasonic UB820
ATV 4K 64 GB
Nvidia Shield TV Pro (2019)
Xbox Series X
PS5 Pro
Mvh
Anders
---
Set up:
LG C1 55'' OLED
Samsung Q810C + baghøjtalere
Panasonic UB820
ATV 4K 64 GB
Nvidia Shield TV Pro (2019)
Xbox Series X
PS5 Pro
10. jan 2015, 18:34
#210395
Godaften,
Håber I også kan bruge dette...
I morges købte jeg et 48H5505 til min teenagedatter og efter en frustreret eftermiddag uden adgang til Netflix fandt vi en løsning via en masse google søgning..
-Sluk for tv der giver problemer
-log ind på Netflix.dk og under konto/instillinger skal I " log ud af alle enheder "
-tænd tv og gå til indstillinger i menu
-gendan fabrikindstillinger
Herefter åbnede jeg netflix app og den spurgte til mine bruger oplysninger og password i stedet for NW-4-8 fejlen
Håber det virker for Jer også
Mvh
Håber I også kan bruge dette...
I morges købte jeg et 48H5505 til min teenagedatter og efter en frustreret eftermiddag uden adgang til Netflix fandt vi en løsning via en masse google søgning..
-Sluk for tv der giver problemer
-log ind på Netflix.dk og under konto/instillinger skal I " log ud af alle enheder "
-tænd tv og gå til indstillinger i menu
-gendan fabrikindstillinger
Herefter åbnede jeg netflix app og den spurgte til mine bruger oplysninger og password i stedet for NW-4-8 fejlen
Håber det virker for Jer også
Mvh
10. jan 2015, 18:55
#210396
Vil også anbefale folk hvis det stadigt ikke virker efter dette, at ændre DNS på Tvet til 8.8.8.8 eller 8.8.4.4. og prøve igen.
Rasmus Larsen skrev:Jeg har lige prøvet at skabe et overblik over hvilke modeller der er ramt. Det vil Samsung DK i øvrigt ikke oplyse.Ser ud til at alle med HU7505 kan løse problemet ved at starte TVet i debug tilstand, først slukke tvet og så trykke info, menu, mute, power, og så starte TVet op igen normalt efter. Har ikke set det virke for nogen med H7005? For 3 af os i denne tråd med HU7505 virker netflix nu efter dette (sørg for at have seneste firmware, mv).
Runepedersen: H7005
sharders: H7005
Jens12: H7005
Hatting: ?
-niller-: H7005
williamBonney: H7005
troopa85: HU7505
Nexus: H7005
Kallesoee: ?
Hildesheim: HU7505
aabl1970: HU7505
Hvilke tv har I, Hatting og Kallesoee?
Sjovt, at der ingen H8005 eller HU8505 er imellem, men vil tro, at folk med disse også har problemet, men at der bare ikke står så mange af dem i stuerne.
Vil også anbefale folk hvis det stadigt ikke virker efter dette, at ændre DNS på Tvet til 8.8.8.8 eller 8.8.4.4. og prøve igen.
11. jan 2015, 06:07
#210422
Tak for opdateringerne på fejlramte modeller. Hvis der er flere derude som læser med, så meld jer endelig på banen.
Vi tager fat i Samsung igen i morgen, mandag.
Vi tager fat i Samsung igen i morgen, mandag.
11. jan 2015, 12:14
#210431
Har et 7005, som ikke virker. Var i bilka og bytte det til et nyt 7005 som heller ikke virker.
Er der nogen som kender til nogen 7005 som virker?
Jeg opfordrer til at dem som har problemer lever tv tilbage til ombytning, da jeg tror det er den klar bedste måde at ligge pres på producenter, her Samsung, til faktisk at gøre noget ved problemerne. Jeg tror jeg bliver ved med at sende tv retur indtil det virker eller de giver mig pengene tilbage.
PS, tak for indsatsen fra flatpanels.dk en fælles stemme tæller helt sikkert også mere.
Er der nogen som kender til nogen 7005 som virker?
Jeg opfordrer til at dem som har problemer lever tv tilbage til ombytning, da jeg tror det er den klar bedste måde at ligge pres på producenter, her Samsung, til faktisk at gøre noget ved problemerne. Jeg tror jeg bliver ved med at sende tv retur indtil det virker eller de giver mig pengene tilbage.
PS, tak for indsatsen fra flatpanels.dk en fælles stemme tæller helt sikkert også mere.
11. jan 2015, 12:20
#210432
Men Kallesoee, det er jo sin sag at pakke et ellers velfungerende tv sammen og levere det tilbage, når man ved at det tv man får i bytte formentlig ikke er bedre.
Stefan
11. jan 2015, 12:38
#210434
Helt enig, tog også lang tid for mig, men da Samsung absolut ikke gav udtryk for at have en plan for en løsning blev det for utilfredsstillende . Det nye tv har jeg pakket så lidt ud som muligt så det er nemmer at returner 
På den anden side når vi bare beholder det de laver selvom det ikke virker har de ingen go grund til at bruge resurser på at fikse problemer frem for at udvikle på næse model. Og i en virksom hed som Samsung som laver rigtig mange nye modeller hvert år er jeg ret overbevist om at et sidste års produkt hurtig kan gå i glemmebogen.hvordan er folks erfaring med Samsung mht dette?.
PS ville have skrevet at hvis Samsung kom med en plan og dato for hvornår det var løst ville det også være ok for mig. Men når de bare siger at jeg kan prøve at ringe om 14 igen, så er det for utilfredsstillende .

På den anden side når vi bare beholder det de laver selvom det ikke virker har de ingen go grund til at bruge resurser på at fikse problemer frem for at udvikle på næse model. Og i en virksom hed som Samsung som laver rigtig mange nye modeller hvert år er jeg ret overbevist om at et sidste års produkt hurtig kan gå i glemmebogen.hvordan er folks erfaring med Samsung mht dette?.
PS ville have skrevet at hvis Samsung kom med en plan og dato for hvornår det var løst ville det også være ok for mig. Men når de bare siger at jeg kan prøve at ringe om 14 igen, så er det for utilfredsstillende .
12. jan 2015, 05:59
#210481
H7005 købt 9.1. i Bilka.
Netflix virker heller ikke. Alt er opdateret.
At levere tilbage koster 600 kr. da emballagen er brudt.
Foreslår at alle kontakter Samsung hver dag indtil et fix er lavet. Sagen skader både Samsungs omdømme og salg, da det er et testvindende produkt med stort potentiale.
Netflix virker heller ikke. Alt er opdateret.
At levere tilbage koster 600 kr. da emballagen er brudt.
Foreslår at alle kontakter Samsung hver dag indtil et fix er lavet. Sagen skader både Samsungs omdømme og salg, da det er et testvindende produkt med stort potentiale.
Log ind med sociale netværk