Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hdmikablet skrev:Sony 40" SMART TV med Wi-Fi - KDL40W605B det den her din klaphat
Som en smart mand sagde engang:

Det er bedre at tie og blive mistænkt for at være idiot, end at åbne munden og fjerne enhver tvivl.

Så tal/skriv ordentligt eller stik piben ind.
Hdmikablet skrev:Man er da for dum, hvis man ikke kan se at jeg gerne vil have et link til en forhandler der sælger tv'et?

krauq, kom nu videre i livet... Prøv og find noget som ikke er kopieret fra en "klog mand" for det er du i hvert fald ikke ;)
Har du overvejet selv at gøre noget aktivt, i stedet for at svine folk til, uden at være i stand til at skrive hvad du ønsker?
Så kunne vi springe gættelegen og dine latterlige udfald over....

Og jeg er ret overbevist om at jeg er meget længere i livet end du er, baseret på din (manglende) opførsel.

Og din "vurdering" af om jeg er klog eller ej, er i bedste fald værdiløs.
Hdmikablet skrev:Man er da for dum, hvis man ikke kan se at jeg gerne vil have et link til en forhandler der sælger tv'et?

krauq, kom nu videre i livet... Prøv og find noget som ikke er kopieret fra en "klog mand" for det er du i hvert fald ikke ;)
Hvorfor beder du så om hjælp, når du tydeligvis ikke vil tage imod det og bare sviner personen til. Hvis du prøver at kigge på din overskrift, så vil du også kunne se at det på ingen måde fremstår, hvilket tv du henviser til. Kunne være du skulle have sat link ind i selve topic.

Derudover har du selv linket til elgiganten, og det er da så vidt jeg ved, en butik der forhandler tv'et... Ellers har jeg hørt man kan bruge google til at finde ud af sådan nogle ting.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har låst den her tråd. Enten beder man om hjælp i en ordentlig tone eller også finder man et andet forum at lege i. Trådstarter kan få tråden låst op igen ved henvendelse via PB, hvori der samtidigt forventes en retfærdiggørelse af hvorfor vi bør lade den her tråd leve videre.