Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Runge
Hej

Jeg har ovenstående TV og efter at Yousee har ændret programpakken er alle mine kanaler flyttet om på.

Hvor i menuen på TV'et kan jeg selv bestemme kanal rækkefølgen.. jeg har ledt og ledt, men kan simpelhen ikke finde den funktion..
Af jng
Runge skrev:Hej

Jeg har ovenstående TV og efter at Yousee har ændret programpakken er alle mine kanaler flyttet om på.

Hvor i menuen på TV'et kan jeg selv bestemme kanal rækkefølgen.. jeg har ledt og ledt, men kan simpelhen ikke finde den funktion..
Prøv at lede i din brugervejledning.
Af Cyber Andy
Du trykker
1 menu
2 indstillinger
3 dvb-t indstillingsmenu
4 kanalliste

(Jeg har lavet en favorit liste, som jeg i Guide, Blå knap, favoritter 1) har valgt.
Så har du en velsorteret guide
Af Runge
Jeg har kigget i brugervejledningen.. det gjorde jeg inden jeg postede herinde.. tænkte at det var hurtigere.. men det fremgår desværre ikke ret tydeligt nogen steder..

Men tak for mindst ét brugbart svar.. Dog kører jeg via kabel dvs DVB-C og da kanalerne allerede er indlæst, får jeg ikke mulighed for at lave nogle kanal lister, og kan ikke lige gennemskue hvordan jeg evt. genindlæser kanalerne...
Af Cyber Andy
Nu har jeg selv boxer, men bruger du en tv boks og remote hertil? I så fald skaæ du indstille kanalerne på den.

Bladre du kanaler på panasonic remote skal du kunne lave en favorit liste
Af Runge
Jeg bladrer i kanalerne på Panasonic remoten.. jeg må sku igang igen og se om jeg kan finde den menu jeg overser :-)