Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
Grandahl skrev:PeterD???

Problemet er egentlig mere dig indimellem. Synes ligemeget hvad der bliver spurgt ind til finder du frem til at folk burde købe et Panasonic tv (...) Det er så unuanceret nogle gange, at det muligvis ikke skriger til himlen, men om ikke andet så er det en smule irriterende.

Jo, det gør det faktisk: skriger til himlen. Det er pinligt at være vidne til.

+1
Af PeterD
Virkelig ked af at tråden tager denne drejning især for trådstarters skyld :((

Det eneste trådstarter beder om er at få anbefalet en skærm, og så er i kede af at man ikke nævner Samsung og LG..?

Mange steder er AS640 vurderet som et godt køb TIL PRISEN..og det samme er Samsung F8005.

Og så, som i ved har jeg et horn på siden på de fleste forhandlere fordi mange af dem måske ikke vurderer producenterne på lige fod..Der er nogle skærme man tjener mere på end andre..

Man skal købe sin skærm på baggrund af bla. billedkvalitet og generel kvalitetsopfattelse af produktet og IKKE fordi man får et godt tilbud af sælger på en bestemt skærm eller fordi butikken bugner af et bestemt mærke.

Nu er der rigtig rigtig mange som før mig også skriver at AS640 giver meget for pengene, nøjagtig som W6/W8

Jeg ved ikke hvor du/ i andre får jeres viden fra men der er herinde, tyske/svenske og engelske sider jeg baserer min informationer på.

Og 3-4 forskellige testsider kan vel ikke tage fejl?

Æv, ked af at høre HERR. edingers kommentar. Har ellers været i debat/snik-snak med dig et par gange og det har været vældig hyggeligt..så lad os fortsætte det.

Den er taget til efterretning og stikker dybt, fordi man hjælper til den bedst mulige skærm kvalitet til prisen..

Måske har du så en Philips eller Grundig, du kan anbefale istedet for W6 og AS640...?

Var det ikke også en LG der var god på et tidspunkt?

PS. Nu har vi garanteret skræmt trådstarter helt væk... :((
Af Grandahl
Du begriber det virkelig ikke PeterD.

Din fortolkning bliver til at vi er kede af at der ikke nævnes Samsung eller LG!!!!!! Er det virkelig det du når frem til?

Kan du ikke selv se hvor forskruet det er??
Af PeterD
Nu er tråden jo alligevel kørt af sporet:

Skulle jeg anbefale flere Philips og Samsungskærme? Jeg har flere gange før skrevet at f8005 var værd at kigge nærmere på..

Hvis jeg ikke kan stå inde for "den samlede pakke" Hvorfor skal jeg så..?