Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af skagbo
NÅ nu er den galt igen.
ved repetitionen fik den nyt panel og det løste genstart problemet, men fik så et nyt problem.
billedet er grynet og uklart, i sorte og mørke sener, slører billedet helt vildt.
så mørke film, bliver billedet uholdig at se på.
Tv'et er indstillet efter anbefalingerne på denne side.
har opdateret til den nye 1200.2 og genstartet, uden det har løst problemet.
har haft slukket og fjernet stik på alt udstyr, på nær antennekabelet.
tjekket alt hvad jeg har kunne læse mig til af problemer og fået tjekket antenne forbindelsen.
den gør det også ved netflix og dvd, inkl bluray film.
har i dag bestilt service igen og der kommer en service man og besøger mig, i den nærmeste fremtid.
er det mig der har fået en mandags model, eller er samsung bare ringe kvalitet.
fortryder mit køb af led og især samsung.
OBS! har ikke problemer med netflix.dk hverken på apps eller netflix.us på apple box, som der er mange der har her på siden.
Jeg har selv en Samsung tv fra i år og oplever ingen problemer.

Men når det så er sagt kan jeg godt forstå du er irriteret, det ville jeg også være. Men godt at du får en ordentlig behandling via deres support.
Det lyder som en mandagsmodel, MEN:

Jeg kom selv fra panasonic plasma og skulle igår have et nyt fjernsyn.
Mine kriterier var 50-55" max pris på 10-12K...

Jeg endte med et sony 4K x8505 i 55" til 7999kr. Det er value for money og selvom billedet står flot og er i en lækker byggekvalitet,, så er der langt til kontrast og sortniveauet fra mit gamle 42" Pana.

Hvis der ikke var en WAF, så ville mit valg have været LG Oled 55ec930 til hver en tid. Pris pt. Ca 14999. Det er ikke fejlfrit og lidt dyrt - Men det er det værd kontra billedet.

Jeg har prioriteret og endt med et flot billede, men ikke perfekt. Jeg venter til Sony eller Panasonic laver et fladt Oled i 55" til ca 20K

Byt det eller få pengene tilbage!
Sådan kan man jo også få glade kunder...og bruge sin supportafdeling.

Lave produkter som mere eller mindre (u)frivilligt ikke fungerer efter hensigten og så tilbyde kunderne en ny skærm mere eller mindre med økonomisk fordel..

Kunderne bliver glade igen og virksomheden får afsat endnu et produkt.

Forstår godt de er verdens største producent af tv/fladskærme ;)

Smart!

On topic : Trist! Håber du lige overvejer dit næste træk..

Eller om det skal fortsætte..

Er det ikke 3 gange et firma må ombytte et produkt før du kan ophæve...?