03 jan 2015, 15:03
Kan se, at begge skærme får gode ord med på vejen. Jeg bruger mest mit TV til sport og film, fra Viasat. Hvilken skærm af disse to skærme vil i anbefale ?
PeterD skrev:Nu vil jeg ikke beskyldes for KUN at anbefale et mærke...Man kunne jo derved tro at jeg modtager penge fra et hovedkontor i Japan....![]()
Men jo, Jeg anbefalder Panasonic pga. Nå ja..billedet. (B
Og jeg er IKKE den eneste!
Bedre Pris/kvalitet (farver/hudtoner/sortniveau) er svær at finde..(Hvem sagde Sony?)
Bare husk at bruge tid på at indstille det ordentligt.
(Nu vil de andre brugere nok sende mig denne smiley)
8)
PS. Kontakt firmaet/firmaerne inden evt. køb på tlf. eller mail.
AS640 er (forståeligt nok) ved at være populær, så det er forståeligt hvis den er/ved at være udsolgt...
PeterD skrev:Nu vil jeg ikke beskyldes for KUN at anbefale et mærke...Man kunne jo derved tro at jeg modtager penge fra et hovedkontor i Japan....For pokker, jeg skal ikke være den der skuffer dig Peter - her kommer den;![]()
Men jo, Jeg anbefalder Panasonic pga. Nå ja..billedet. (B
Og jeg er IKKE den eneste!
Bedre Pris/kvalitet (farver/hudtoner/sortniveau) er svær at finde..
Bare husk at bruge tid på at indstille det ordentligt.
(Nu vil de andre brugere nok sende mig denne smiley)
8)
PeterD skrev:skulle det være tilfældet, har de den lige på den anden side af sundet til samme penge omregnet...
PS. Kontakt firmaet/firmaerne inden evt. køb på tlf. eller mail.
AS640 er (forståeligt nok) ved at være populær, så det er forståeligt hvis den er/ved at være udsolgt...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.