Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dop
Hej gutter,

Har lige set at Sony's KD55X8505ba er på bud til 7999 i næste uge, Jeg har allerede et w905 og er udmærket tilfreds med det, eftersom det bare bruges til antenne signal uden extra tv bokse eller andre Streaming tjenester, men vil det være værd at gå efter x8505 modellen, eller vil det bare være spild at gode allerede beskattede DKK $$ ??

Jeg kan godt se fordelen i twin tuner, ellers kan jeg ikke rigtig se anden fordel.

Lad mig venligst høre jeres altid udmærkede inputs, og gerne lidt snart, da køtilbudet allerede starter 2 Jan.

På forhånd tak og de bedste ønsker om et super nytår til jer alle...... O_O O_O O_O O_O

Vh Mickey
Brugeravatar
Af edinger
Man er jo heldigvis selv herre over, hvordan man vil bruge sine penge.

Hvis jeg i forvejen havde en skærm, som jeg var "udmærket tilfreds med", ville jeg have svært ved at se rationalet i en opgradering.

For 8.000 kroner kan man få en dejlig tur til Paris eller Toscana med sin udkårne. Just sayin' ;)
Af jsj
edinger skrev:Man er jo heldigvis selv herre over, hvordan man vil bruge sine penge.

Hvis jeg i forvejen havde en skærm, som jeg var "udmærket tilfreds med", ville jeg have svært ved at se rationalet i en opgradering.

For 8.000 kroner kan man få en dejlig tur til Paris eller Toscana med sin udkårne. Just sayin' ;)
ja for dælen, at rejse er at leve, DET må vi ikke glemme i vores TV verden [OK HAND SIGN]
Brugeravatar
Af MigSelv
Hvis du ikke lider under skæve betragtningsvinkler, og er fuldt ud tilfreds med dit w905, så er der vel ingen grund til et skifte.
Men prisen på x85 er ualmindelig skarp, jeg købte et KD-49x8505 til et familiemedlem for et par måneder siden, og måtte slippe 10500 kr.
Du får selvfølgelig et 4K tv, med eneste svaghed i et IPS panel, og dermed et dårligere sortniveau. Men mange reviews giver alligevel dette tv topkarakterer, og egen erfaring siger også, at billedet står godt.