Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jannich
Hej alle tv-eksperter..

Udsalget står for døren og mange butikker køre med tilbud/udsalg, så tænkte tiden til skifte mit 7 år gamle tv er nu!, og her søger jeg jeres hjælp..

Det tv jeg søger skal være et tv der er godt at se film på, kunne snakke sammen med mit "nye" Sonos højtaler-system hvilket kræver det er online..

Hvad kan i anbefale?
-Mit prisleje er max 7000kr... ( mon ikke man kan finde noget godt med en før pris der er lidt højere ;) )

Tak på forhånd..
mvh. Jannich
Af PeterD
Har du kigget i "anbefaling af tv" på forsiden?

Never Mind.

Du spørger jeg svarer:

Vigtigst for dig: "Godt at se film på"

Check:

Sony W605. (eller W805 men den er en smule dyrere)

http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl40w60 ... 233740.htm

Panasonic AS640:

http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx40as64 ... 183815.htm

Check pricerunner.dk for priser på begge skærme.

Proshop.Pixmania og Cinemagic er nok billigst.

(Du skal nok være hurtig, hvis du ikke skal "nøjes" med en dårligere skærm til samme pris som de 2 hos Fona/Elgiganten/Expert og hvad de ellers hedder..

Hvad end du beslutter dig for af mærke så google den INDEN du køber og se hvad flatpanels.dk/whathifi.co.uk/hdtvtest.co.uk syntes om billedkvaliteten!

Ville være lidt trist at købe en skærm bare fordi sælgeren var flink og prisen god, men modellen kender man ikke/kan ikke googles..

PS. Har ingen interesser i dette. Ønsker bare du får det bedste billed til prisen..UDEN al mulig sælgersnak og flotte ord..

Godt nytår :)
Af Jannich
Tak for det fine svar Peter, og godt nytår til dig.. Ville måske gerne lidt i størrelsen..

Tænker minimum 42", hvis man kan få ultra HD til prisen kan man vel lige så godt vælge det?.

Har set på dit link, og forsiden på flatpanels liste over tv på tilbud.. Men da jeg intet ved om om hvad der gør er tv godt eller skidt får jeg ikke meget ud af at se på alle de nedsatte tv der er linker op..