Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har lige købt mig et Samsung 55H7005, men støder på nogle problemer med Smart fjernbetjening som hører der til.
Nogle gange så "slukker" fjernbetjeningen. Altså den reagere ikke på noget som helst udover "on/off" knappen til at slukke tv'et med.
Slukker jeg tv'et og tænder igen, så virker fjernbetjeningen fint nok.
Når denne Smart remote holder op med at fungere, så virker den normale dog stadig.

Går Smart remoten i en form for "dvale" eller standby tilstand, så man skal trykke på noget bestemt, før den er til at bruge igen?
Af asgerbw
Jeg har fuldstændig det samme problem. Så jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg er meget interesseret i at følge med.
Har i fundet en løsning?

Jeg har samme problem og med samme tv.

Det sker altid efter jeg har været på smart tv i ca 30 minutter.

Har snakket med Samsung og de har tjekket at TVet er opdateret og sådan. Snakkede med dem igen i dag hvor han så sagde at jeg skulle sende fjernbetjeningen til reparation der hvor jeg har købt det. Men jeg er i tvivl om det er fjernbetjeningen eller en anden fejl??
Hatting skrev:Har i fundet en løsning?

Jeg har samme problem og med samme tv.

Det sker altid efter jeg har været på smart tv i ca 30 minutter.

Har snakket med Samsung og de har tjekket at TVet er opdateret og sådan. Snakkede med dem igen i dag hvor han så sagde at jeg skulle sende fjernbetjeningen til reparation der hvor jeg har købt det. Men jeg er i tvivl om det er fjernbetjeningen eller en anden fejl??
Jeg har haft snakket med Samsung på deres facebook side, som bad mig at nulstille tv'et da det kan være en kommunikations fejl mellem tv og smart remoten. Det har hjulpet en del hos mig, da den nu ikke længere gør det så tit. Der er desuden kommet en ny opdatering til tv'et her for et par dage siden, som skal hentes ned via deres hjemmeside da tv'et ikke selv finder den.

http://www.samsung.com/dk/support/model/UE55H7005SQXXE

Om den hjælper på problemet ved jeg dog ikke.
Af Hatting
Hvordan nulstiller man det?

Er det under system - indstillinger - gennemgå de første indstillingstrin som du gjorde første..

Den vil have en kode her? Har man selv lavet en kode eller er der en standart?