Log ind med sociale netværk
31. dec 2014, 09:55
Der er der kommet en ny firmware update den 23/12.
Men jeg har stadig problemet - er der nogen som har succes med denne update?
Ved ikke om man skal gøre noget aktivt, før det virker med denne update, nulstille Smarthub etc.?
Men jeg har stadig problemet - er der nogen som har succes med denne update?
Ved ikke om man skal gøre noget aktivt, før det virker med denne update, nulstille Smarthub etc.?
31. dec 2014, 13:38
Jeg tog kontakt til Samsung og de nustillede mit tv og det løste ikke problemet. Supporten virkede som et stort spørgsmålstegn da jeg oplyste, at jeg var bekendt med problemer på H7005
Jeg blev oplyst om at ny firmware var tilgængelig og da jeg kørte med 1180,3 kunne jeg uploade den nyere version 1200,2, hvilket jeg gjorde via USB-pin og wupti .... Det blev ikke bedre
Tog kontakt til Samsung og en ny supporter virkede en smule tilstede og oplyste, at Samsung var bekendt med problemet og arbejder hurtigst muligt på en løsning. Han kunne ikke oplyse nogen tidshorisont
Må ærligt indrømme, med hånden på hjertet, at hvis jeg vidste at H7005 ikke var Netflix kompatibelt havde jeg købt et andet Tv Sony50W805!
2-4 uger får de så vil jeg returnere min varer, idet det fremgår tydeligt at denne er Netflix kompatibel og det er ej tilfældet. Har nu ventet siden den 28. november 2014 og 1½-2 mdr må være rimelig tid for så stor og anerkendt et firma, at løse det problem

Jeg blev oplyst om at ny firmware var tilgængelig og da jeg kørte med 1180,3 kunne jeg uploade den nyere version 1200,2, hvilket jeg gjorde via USB-pin og wupti .... Det blev ikke bedre

Tog kontakt til Samsung og en ny supporter virkede en smule tilstede og oplyste, at Samsung var bekendt med problemet og arbejder hurtigst muligt på en løsning. Han kunne ikke oplyse nogen tidshorisont

Må ærligt indrømme, med hånden på hjertet, at hvis jeg vidste at H7005 ikke var Netflix kompatibelt havde jeg købt et andet Tv Sony50W805!
2-4 uger får de så vil jeg returnere min varer, idet det fremgår tydeligt at denne er Netflix kompatibel og det er ej tilfældet. Har nu ventet siden den 28. november 2014 og 1½-2 mdr må være rimelig tid for så stor og anerkendt et firma, at løse det problem

31. dec 2014, 16:48
Spaderne - hvis man efterhånden kan tillade sig at kalde dem det - har ikke med den nye firmware opdatering opdateret netflix app'en. Så vidt jeg kan se, har jeg stadig netflix version sdk 4.0.5.
På netflix's hjemmeside siges det, at app'en skal være af version sdk 4.0.6, før der kan forbindes til netflix. Indtil samsung opdatere deres firmware således, at vi får den nyeste netflix version, er det - så vidt jeg har forstået - ikke så meget at gøre. Irriterende er det fandme.
På netflix's hjemmeside siges det, at app'en skal være af version sdk 4.0.6, før der kan forbindes til netflix. Indtil samsung opdatere deres firmware således, at vi får den nyeste netflix version, er det - så vidt jeg har forstået - ikke så meget at gøre. Irriterende er det fandme.
1. jan 2015, 10:07
På mit 40H5505, hvor Netflix virker og altid har virket, har Netflix app version 4.04442 fra 8. December 2014. samme situation på mit 55f6515. Jeg formoder jeres problem må være en kombination mellem firmware og app.
Using Tapatalk
5. jan 2015, 13:53
Har netop snakket med Samsung support, og de sagde at hvis det ikke virkede inden for et par uger skulle jeg ringe igen. Lyder mere som en parkering af utilfredse kunde end at de har en løsning klar, så jeg vil se om jeg ikke kan returner tv'et.
9. jan 2015, 21:40
Som en anden skrev tidligere i tråden, så kan det hjælpe at genstarte tv'et i en slags debug tilstand. Det gøres ved at slukke tv'et og trykke: info, menu, mute, power. Det gjorde det i hvert fald for mig. Yay!
Jeg har et Samsung 7505 med nyeste firmware- og Netflix-version (9. januar 2015).
Jeg har et Samsung 7505 med nyeste firmware- og Netflix-version (9. januar 2015).
10. jan 2015, 02:15
Takker mange gange :-)
Hildesheim skrev:Som en anden skrev tidligere i tråden, så kan det hjælpe at genstarte tv'et i en slags debug tilstand. Det gøres ved at slukke tv'et og trykke: info, menu, mute, power. Det gjorde det i hvert fald for mig. Yay!Kan bekræfte, at dette virker på 7505 modellen med nyeste firmware.
Takker mange gange :-)
---
Mvh
Anders
---
Set up:
LG C1 55'' OLED
Samsung Q810C + baghøjtalere
Panasonic UB820
ATV 4K 64 GB
Nvidia Shield TV Pro (2019)
Xbox Series X
PS5 Pro
Mvh
Anders
---
Set up:
LG C1 55'' OLED
Samsung Q810C + baghøjtalere
Panasonic UB820
ATV 4K 64 GB
Nvidia Shield TV Pro (2019)
Xbox Series X
PS5 Pro
10. jan 2015, 11:11
Har andre end Hildesheim og aalb1970 haft succes med debut-metoden?
Hvis Samsung ikke meget snart får en rettelse på plads, så begynder vi at tage redaktionelt fokus på dette. Fejl sker, men vi er snart oppe på halvanden måned på en så central del af tv'et som Netflix efterhånden er.
williamBonney skrev:Der er der kommet en ny firmware update den 23/12.Samsung Danmark oplyste ellers overfor os på CES, at de for nylig havde frigivet en opdatering, som rettede Netflix-fejlen. Men det lader ikke til at være tilfældet...
Men jeg har stadig problemet - er der nogen som har succes med denne update??
Har andre end Hildesheim og aalb1970 haft succes med debut-metoden?
Hvis Samsung ikke meget snart får en rettelse på plads, så begynder vi at tage redaktionelt fokus på dette. Fejl sker, men vi er snart oppe på halvanden måned på en så central del af tv'et som Netflix efterhånden er.
10. jan 2015, 11:36
Jeg kan se, at Rune oprettede denne tråd d. 3. december efter hans problemer, men hvornår startede problemet præcist? Kan nogen huske, hvornår de første gang løb ind i fejlen?
10. jan 2015, 11:48
Som nævnt er mit 7005 købt Black Friday, men havde først mulighed for at slutte tv til midt dec. Jeg har læst andre indlæg med samme historie. Om nogen har oplevet det før Black friday ved jeg ikke.
Log ind med sociale netværk