Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mrjonesdk
Det lyder godt. Så må jeg ud og ha det i morgen :-)
Er du ellers tilfreds med TV'et til de 2999 kr.?

Min søster har kigget på det samme TV, men ved dog ikke, om de kan nå at få et.
300 stk. i hele landet... svært at vurdere, om det vil være udsolgt i morgen eftermiddag.

Jeg tænker, at det sikkert er nærmest identisk med dette: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2963335/ ... ign-Priser

Men de har et gavekort til Elgiganten.
Så hvis du har nogen kommentarer, inden de prøver at komme forbi Elgiganten, så lad endelig høre :-)
Af mrjonesdk
Jeg er meget tilfreds med tv'et. Det er virkelig hurtigt, forbinder nemt til min nas via dlna og billedet er rigtig godt. Der udover har jeg prøvet internettet på den og det virker også bare. Jeg skal dog lige vende mig lidt til den ene fjernbetjening som virker som en lader pind. På nettet kan tilmed streame fra DR uden problemer.
Nu har jeg også fået hbbtv DR til at virke. Fandt hbbtv app under informationer... Det virkede ikke logisk for mig.
9/10 vil jeg vurdere tv'et til på/efter første dagen.
Senest rettet af mrjonesdk 28 dec 2014, 00:16, rettet i alt 1 gang.
Check Menu -> Support -> Contact Samsung
Her står præcis hvilken model det er. Det burde jo absolut være en 2014 H model, og derfor behøves ingen app for at aktivere HBBTV. For 2013 F modeller findes app under Informationn, men den er kun for at aktivere menu punktet - selve HBBTV ses for alle modeller uden app (ved hjælp af rød A knap med Tv’et indstillet på en DR kanal)
Når data service ikke findes i menuen, er rådet normalt at opdatere til nyeste firmware version. Det har du allerede gjort, men nogle gange er der en nyere version på www.samsung.dk, end på opdatering fra TV.
Ellers kontakt Samsung support på mandag for hjælp.
Af mrjonesdk
Jeg har lige læst, at de har lige lavet det om i den seneste firmware opdatering, så alle skal have installeret hbbtv app for at låse op for muligheden at aktivere det fra system menuen.