27 dec 2014, 00:53
Halløj der ude. fan forummet da jeg skulle købe nyt tv for 14 dage siden (ca.)
og kva det jeg læste her, og andre steder, valgte jeg at købe et Samsung UE55HU7505
Jeg er super tilfreds, købte det i Komplet for små 10.000
SINDSYGT mange penge, syntes jeg, ville aldrig give så meget for et tv........ troede jeg... men efter lidt overvejelse, var det bare det jeg skulle eje.
Nå en skidt for sig, og kanel for sig ;-)
Jeg har brugt det i 14 dage, og er imponeret, det streamer alt fra min gamle Qnap i tilfredsstillende kvalitet. uanset om det er de BR-disk, jeg har lagt på lager eller om det er optagelser i mpg fra mit gamle eller nye videokamera!
MEN så i dag, kan den pludselig ikke afspille film, jeg tidligere har afspillet!
Den siger:
"Den fil, du har valgt, understøttes ikke p.t."
MEN det underlige er at det har virket før...
NAS er en gammel Qnap ts-409
og jeg bruger Twonky media til at share med!
Der skulle gerne komme en ny -NAS på Mandag, for at erstatte den gamle, da jeg skal bruge nogle flere funktioner.
MEN er der nogen, som har nogle gode indspark, til hvad der kan være sket?
Med Venlig hilsen
Ny bruger -)
Jeper
og kva det jeg læste her, og andre steder, valgte jeg at købe et Samsung UE55HU7505
Jeg er super tilfreds, købte det i Komplet for små 10.000
SINDSYGT mange penge, syntes jeg, ville aldrig give så meget for et tv........ troede jeg... men efter lidt overvejelse, var det bare det jeg skulle eje.
Nå en skidt for sig, og kanel for sig ;-)
Jeg har brugt det i 14 dage, og er imponeret, det streamer alt fra min gamle Qnap i tilfredsstillende kvalitet. uanset om det er de BR-disk, jeg har lagt på lager eller om det er optagelser i mpg fra mit gamle eller nye videokamera!
MEN så i dag, kan den pludselig ikke afspille film, jeg tidligere har afspillet!
Den siger:
"Den fil, du har valgt, understøttes ikke p.t."
MEN det underlige er at det har virket før...
NAS er en gammel Qnap ts-409
og jeg bruger Twonky media til at share med!
Der skulle gerne komme en ny -NAS på Mandag, for at erstatte den gamle, da jeg skal bruge nogle flere funktioner.
MEN er der nogen, som har nogle gode indspark, til hvad der kan være sket?
Med Venlig hilsen
Ny bruger -)
Jeper