Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Novicen
Så modtog jeg endelig vores nye 48AS640 den 23. december.

Kassen var desværre beskadiget i bunden ved modtagelsen, men da den skulle bruges til julegave til fruen modtog jeg den alligevel med forbehold for eventuelle skader.

Der er ingen synlige skader på skærmen.

Mit spørgsmål er:

Kan jeg risikere at der er ikke synlige skader på skærmen, der først vil vise sig senere, eller vil de vise sig med det samme, når skærmen sættes til?

Umiddelbart har jeg mest lyst til at returnere skærmen for at være på den sikre side ::l
Af jsj
Øv. Der er ingen der kan sige om dit tv har taget skade! Du skulle nok ikke ha modtaget det, men du kan måske stadig nå at gøre fragtfirmaet opmærksom på emballage skaden.
Evt tag kontakt til leverandøren og forelæg problematikken.
Det er dog ikke sikkert det fejler noget overhovedet.
Har haft kontakt til leverandør og fået en fin behandling og fragtfirmaet gjorde selv opmærksom på skaden ☺

Det er mere hvor vidt skjulte skader viser sig med det samme ved opstart, eller om de kan opstå senere?

Frygten for at stå uden gave til fruen i huset jule aften gjorde at jeg modtog pakken - ellers havde jeg sendt den retur med det samme :(
Hvor meget er emballagen skadet du vil ikke kunne se om der er skade på panelet eller der opstår fejl senere så tilbage med det.

Fruen har jo fået gaven hun skal bare vente på et andet tv. :)