Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lindegaard
Er der nogen der har erfaringer med gaming, fra PS3 f.eks på samsungs store skærme ( 55" - 65" ) i 7105, 7505, 8505 serien ?

tænker på om alt går flydende som det burde eller der har været oplevet problemer ved afvikling af spil på ovenstående.
Af BrunoB
Så vidt jeg ved fra min tyske IT bibel PCGames&HW så er det største problem input lag.
Ja og så reaktionstiden for alt andet end plasma skærme. O-O

Fordelen er som du sikkert kan regne ud den fantastriske indlevelse/imersion med så stor en skærm. :)
Af lindegaard
BrunoB skrev:Så vidt jeg ved fra min tyske IT bibel PCGames&HW så er det største problem input lag.
Ja og så reaktionstiden for alt andet end plasma skærme. O-O

Fordelen er som du sikkert kan regne ud den fantastriske indlevelse/imersion med så stor en skærm. :)
Jeg spørger lige ud i luften:

Hvad er input lag?

Troede reaktionstiden var ok, står der noget om det i tekniske data, syntes ikke jeg er støt på det før.
(På pc skærme har jeg)
Af Supergris
Så køb en projektor. Det er endnu FEDERE!!!
Af Bent odense
Supergris skrev:Så køb en projektor. Det er endnu FEDERE!!!
Du er altid så voldsom. ;)
Af lindegaard
Supergris skrev:Så køb en projektor. Det er endnu FEDERE!!!
Det kunne jeg forestille mig, men så kræver det jo nærmest et "darkroom" syntes de vi har på min arbejdsplads i diverse mødelokaler halter lidt ved dagslys. Og de er ikke i den billige klasse. :)

De er forøvrigt ved at skifte en del af dem, ikke over 1.5 år gamle,
måske man skulle forhøre sig hos it drengene om ikke man kunne få en sådan da de alligevel bare blive kørt på den lokale genbrug.