Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jsj
Hej, er der nogen der vil forklare hvad Samsungs 5 års onsite garanti er for en fisk? O-O
Jeg kan ikke finde noget om det på Samsung.dk.....
Af Bent odense
jsj skrev:Hej, er der nogen der vil forklare hvad Samsungs 5 års onsite garanti er for en fisk? O-O
Hvor har du støvet den op?

Er det noget du har fået tilbudt ved en forhandler ved køb af Samsung tv?
Af jsj
Bent odense skrev:
jsj skrev:Hej, er der nogen der vil forklare hvad Samsungs 5 års onsite garanti er for en fisk? O-O
Hvor har du støvet den op?

Er det noget du har fået tilbudt ved en forhandler ved køb af Samsung tv?
både og, fik det oplyst i hifiklubben, og har også læst det på den her side, se denne tråd, omend den kun forklarer at det kun gælder de buede skærme.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 6&start=30
Af troopa85
Går ud fra onsite garanti dækker over at Samsung sender reperatører ud til en selv hvis der er noget galt ikke? Fik at vide da jeg købte mit hu7505 i hifiklubben at Samsung de 2 første år sender en teknikker ud hvis der er problemer det 3. År skal man selv komme ind med tvet til hifiklubben. Ingen garanti efter det 3. År.
Af jsj
troopa85 skrev:Går ud fra onsite garanti dækker over at Samsung sender reperatører ud til en selv hvis der er noget galt ikke? Fik at vide da jeg købte mit hu7505 i hifiklubben at Samsung de 2 første år sender en teknikker ud hvis der er problemer det 3. År skal man selv komme ind med tvet til hifiklubben. Ingen garanti efter det 3. År.
hmm, måske du har ret, men forstår så stadig ikke hvad de 5 år betyder/dækker så....og den 5 års onsite garanti dækker KUN de buede skærme, og derfor ikke din 7505'er.