Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
For lige at få det afklaret på forhånd: Ingen af jer bruger Unblock-US, right?
Af williamBonney
Nej - jeg bruger ikke Unblock-US.
Er det her kun et problem i Danmark?

Hvis det var et problem over hele verden, så kan jeg bare ikke forstå der ikke er kommet et hurtigere fix til det.
Jeg har lidt på fornemmelsen, at der ikke kommer et fix til dette lige foreløbigt:-(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er andre der har beskrevet problemet, og Netflix har endda deres egen guide til fix, men den er kun for PS3 og PS4.
Af Tombn
Har fået mit til at køre netflix igen men så ikke samsung ,Men gik ind og nulstillede enheder i netflix konto,Så virkede mit igen ,Efter jeg loogede ind :-) lg tv med netflix..

Ps bruger jeg unblock..
Af sharders
Jeg agter ikke at returnere skærmen, selvom jeg er rigtig, rigtig træt af Netflix problemet. Til gengæld synes jeg der er noget backlight bleeding. Nå, who cares...

Jeg kører med nyeste firmware på skærmen og 4.05 på Netflix. Jeg bruger ingen unblockere eller lign. og mit netværk er flyvende med DNS fra en public provider.

Jeg har desværre ikke haft tid til at kontakte hverken Samsung eller Netflix, men følger entusiatisk med i tråden, og håber flatpanels.dk redaktionen får held med deres kontaktforehavende. Der er i hvert fald tale om en generel skæm-/softwarefejl ved H7005 modellerne.

Keep it up :)

Edit:
Jeg har prøvet at nulstille mine registrerede apparater på netflix.dk. Det virkede ikke.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi vender tilbage når Samsung har svaret os.
Af troopa85
Mit Netflix virker nu.
Ser ud til at være samme version stadigt
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Samsung har sendt et standardsvar, som lyder:
"Hos Samsung er vi opmærksomme på de problemer med Netflix i Samsung Smart Hub, som nogle kunder har oplevet. Problemet er opstået i forbindelse med firmware-opdateringer. Vi tager dette problem seriøst og gør vores bedste for at finde en løsning så hurtigt som muligt."

Jeg har forsøgt at få Samsung til at konkretisere hvilke specifikke modeller der er berørt af fejlen og hvad tidsrammen er for en løsning. Det ønsker Samsung ikke at kommentere på, men siger, at det danske kontor og teknikere i Korea er involveret i løsningen.
Af troopa85
Hvis jeres stadigt ikke virker prøv dette... Jvf anden tråd her på flatpanels ville jeg se om jeg havde AUO eller Samsung panel, det kan ses ved at slukke tvet og trykke: info,menu,mute, power. Så vil tvet starte op i en speciel tilstand som vil vise en masse grundlæggende information.... Da jeg trykkede dette fandt jeg ud af efterfølgende at tvet havde nulstillet mine billede indstillinger, men måske også noget andet? Netflix har virket siden jeg gjorde dette. Måske det er et forsøg værd? Blev udført på et hu7505.
Af sharders
Nope, ingen effekt på Netflix, men billedet blev nulstillet. Viste sig mit panel er fra AUO - lidt af en bet. [POUTING FACE]
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21