Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er ny ejer af et Samsung 7505, 55 tommer tv.

Mit problem er, at jeg ikke kan forbinde TV med min Ipad (3). Jeg har downloadet samsung Smart View 2.0. Følger installationsvejledning - og kommer helt frem til at skulle indtaste pin kode. Når dette er sket, så får jeg beskeden "Connection with the device has been lost".

Jeg har prøvet et utal af gange, opdateret Ipad / TV, men intet virker.

Vores internet 150/15 fra Stofa er meget stabilt, og det virker uden problemer til alt vores "grej". 3 pc´er, flere ipads, telefoner m.v. Vores netværk er opbygget ved, at modem/router (står i kælder) er kablet til Apple Airport Express på 1. sal.

Kan nogle hjælpe mig?

PS: Jeg har også prøvet at fjerne Apple Airport Expres, og anvendt std. modem/router - uden at det gør nogen forskel
Senest rettet af brasholt 14 dec 2014, 22:33, rettet i alt 1 gang.
Jeg har lidt nyt til ovenstående:

Efter lang tid i support hos Stofa / Samsung er faktum, at:

Samsung TV (Smart view) har problemer med Stofa Modem, som ikke understøtter DLNA korrekt.

Apple Airport Express er også blandt dem som ej heller understøtter korrekt.

Ved spørgsmål om hvad der så kan understøtte, er svaret - undersøg markedet...

Lad mig høre fra en hvor det fungerer..!
Jeg sidder med samme problem. Har købt en Samsung 7105. Kan godt finde mit tv på Ipad. og når jeg prøver at forbinde mister den forbindelsen omgående. Kan se at IP-adressen på mit tv ikke er det samme som på Ipad. Jeg kører på samme trådløse netværk. Nogle forslag til løsning?
Hej, det er godt nok ikke en 7505 jeg har, men en 8505, men det burde ikke ændre noget, eller hvad..? Jeg har kablet forbindelse til min Netgear router, og jeg kan snildt bruge appen på min ipad, virker som den skal....
Jeg har lige talt med Samsung pr. telefon. Og de bekræfter at have problemer med smart view appen til nye ipads og iphone telefoner hvis man har samsung smart tv i H serien.
De håber at de snart har en opdatering klar. !:(