10 dec 2014, 08:40

Hvorfor bruge tid, penge og kræfter på at trække kabler rundt i hele huset, når man kan streame trådløst i HD kvalitet????

ramlas skrev:Hvorfor bruge tid, penge og kræfter på at trække kabler rundt i hele huset, når man kan streame trådløst i HD kvalitet????Fordi det ikke kan lade sig gøre i alle situationer.
ExGarder skrev:Ja det var også det jeg havde hørt @ streaming og gaming.ramlas skrev:Hvorfor bruge tid, penge og kræfter på at trække kabler rundt i hele huset, når man kan streame trådløst i HD kvalitet????Fordi det ikke kan lade sig gøre i alle situationer.
Der findes mange huse som ikke egner sig til trådløs dækning i hele huset.
Men generelt egner trådløst netværk sig ikke til streaming og online spil.
lindegaard skrev:ExGarder skrev:Ja det var også det jeg havde hørt @ streaming og gaming.ramlas skrev:Hvorfor bruge tid, penge og kræfter på at trække kabler rundt i hele huset, når man kan streame trådløst i HD kvalitet????Fordi det ikke kan lade sig gøre i alle situationer.
ramlas skrev:Tillykke med at det virker uden problemer for dig.lindegaard skrev:ExGarder skrev:...Ja det var også det jeg havde hørt @ streaming og gaming.
Fordi det ikke kan lade sig gøre i alle situationer.
Jeg streamer trådløst til smarttv i køkkenet HD kvalitet + drengene streamer multiplayer på deres PS4 trådløst, vi er alle online samtidigt uden problemer mht. lag osv. Vi sidder i hver sin ende af huset!!
sharders skrev:Vi fik fiber og waoo for 6 mdr siden. Fiberen blev skubbet ind i vores eksisterende teknikrum og koblet på vores eksisterende tv fordeler. Nu er der waoo i alle eksisterende vægstik. Stofa blev koblet fra, men kan retableres på 2 min, hvis man skulle ønske det. Nemt og elegant.Er der tale om helt almindelige tv/Radio (COAX) vægstik som i "gamle dage"
sharders skrev:Helt alm coax stik.Kunne du evt komme op med produkt navn og model nr på den boks i teknikrummet fra waoo?

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.