04 dec 2014, 15:58
Det er simpelthen ikke rigtigt. Jeg har set begge tv indstillet hos bekendte. Jeg har klart den modsatte opfattelse. H7005 er bedst billedmæssigt, også på sortniveau.. Jeg har ingen anelse om hvordan du finder frem til din konklusion. Måske indstillingerne ikke er optimale, eller der har været fejl i den model du har set ved jeg ikke. Men der var ingen tvivl i på de tv jeg har set. Det betyder dog ikke Panasonicen er dårlig, slet ikke.
cleanerdk skrev:Jeg Har 7005 og as 640 hjemme.
Da 640 ikke har dvbs tuner har jeg den til salg.
Panasonic er en uge gammel.
Panasonic-bagbelyst va panel
Samsung- kantbelyst va panel.
Jeg har gransket begge nøje, der er ingen tvivl overhovedet om at panasonic har bedre billede/sortniveau.
Dette vil jeg tro er pga bagbelysningen, ligesom der på samsung er lightbleed fra hjørner og et par pletter clouding midt på skærmen.
Panasonic er fuldstændig fri for dette!!
Det er simpelthen ikke rigtigt. Jeg har set begge tv indstillet hos bekendte. Jeg har klart den modsatte opfattelse. H7005 er bedst billedmæssigt, også på sortniveau.. Jeg har ingen anelse om hvordan du finder frem til din konklusion. Måske indstillingerne ikke er optimale, eller der har været fejl i den model du har set ved jeg ikke. Men der var ingen tvivl i på de tv jeg har set. Det betyder dog ikke Panasonicen er dårlig, slet ikke.
Life May NOT allways be the party we hoped fore. But While we are here.
We should DANCE
We should DANCE