3. dec 2014, 08:47
Jeg har læst og læst og læst og finder ret mange emner om at Netflix er uvirksomt i starten når folk pakke deres nye tv ud af kassen og forsøger at lave indstillinger og skabe et overblik over alle de funktioner som det nye tv rummer!
Jeg er ny med Smart-Tv og hold da fast i masse funktioner mit nye samsung 46H7005 rummer :-)
Jeg har været igennem indstillingerne og det skulle også gerne være fuld opdateret med nyeste opdatering fra 2. dec 2014.
Når jeg vil starte Netflix op kommer den store røde skærm med Netflix i hvidt og efter et kort stykke tid melder den fejl. Jeg havde mulighed for at kontrollere fejlen, hvor der står noget lignende:
fejl netflix server 1 (rødt kryds)
fejl netflix server 2 (Rødt kryds)
fejl netflix server 3 (rødt kryds)
fejl netflix server 4 (rødt kryds)
Internet forbindelse (grøn flueben)
Det jeg kan læse mig til er at det er et internetforbindelses problem, men internetforbindelsen virker (kan ex surfe i browseren), dog er der langt fra fuldt signal...
Nogen som kan hjælpe?
På forhånd tak :-)
Jeg er ny med Smart-Tv og hold da fast i masse funktioner mit nye samsung 46H7005 rummer :-)
Jeg har været igennem indstillingerne og det skulle også gerne være fuld opdateret med nyeste opdatering fra 2. dec 2014.
Når jeg vil starte Netflix op kommer den store røde skærm med Netflix i hvidt og efter et kort stykke tid melder den fejl. Jeg havde mulighed for at kontrollere fejlen, hvor der står noget lignende:
fejl netflix server 1 (rødt kryds)
fejl netflix server 2 (Rødt kryds)
fejl netflix server 3 (rødt kryds)
fejl netflix server 4 (rødt kryds)
Internet forbindelse (grøn flueben)
Det jeg kan læse mig til er at det er et internetforbindelses problem, men internetforbindelsen virker (kan ex surfe i browseren), dog er der langt fra fuldt signal...
Nogen som kan hjælpe?
På forhånd tak :-)