Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

[quote]Nauticay skrev:vi har solgt 9stk, og har fået alle i retur pga fejl i panelet og et havde også fået indbrændning fra en menu fra ps3.
OLED skal man ved brug i starten være påpasselig i starten ligesom man skulle ved plasma teknologien.
Af xprezz
Jeg har et 55C930V og har ikke oplevet nogen form for fejl. Synes heller ikke det har problemer med panorering, men måske jeg er dårlig til at se den slags. Kan anbefale TV'et ud fra mit eget brug, synes det har et helt helt helt fantastisk billede. Kender ikke Philips modellen så den kan jeg ikke kommentere på.
Af Waqas
Hold dig langt væk fra TP Vision og deres 2014 7000 serie tv, disse er fyldt med software fejl. Selv deres officielle forum er der mange som klager over dem.
Af Nanodragon
Nauticay skrev:vi har solgt 9stk, og har fået alle i retur pga fejl i panelet og et havde også fået indbrændning fra en menu fra ps3

nu er det jo ikke alle philips modeller der har haft et SW problem.. det gælder vel i hoved sag pfs7509

jeg havde valgt philipsen over OLED.. hvis jeg var tvunget til det.
Hvor lang tid gik der, før de blive sent retur og hvor mange timer vil du skyde på de har været i brug?

Ind til videre, har jeg ikke oplevet nogen tegne på fejl på mit OLED tv (EA970 kørt ca 600 timer) jeg kan kun varmt anbefale OLED.

Nu har jeg haft to philips fjernesyn , ganske glimerene alt i alt, men de er ikke særlig hurtige, og jeg gider ikke bruge deres smart funktioner (det ene var et 5008)