Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kemce
Hej flatpanels jeg står i kæmpe dillema, var i El giganten igår for at se på lg Oled tv c930 og jeg syntes godt om
Tv'et dog det er kun fuld HD, men sælgeren fortæller mig at Philips 9109 serien slår Den Lg i alt lige undtagen billedet, og siger at lg er møg dårlig til at panorere. Vil i hjælpe mig og fortælle mig hvad der er bedst af det 2 tv'er her?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har anmeldt LG'en og "møgdårlig" var nok ikke et ord jeg ville putte på den. Hvad er det der tæller for dig, hvis ikke billedkvaliteten?

Vi har ikke haft fingre i det fulde Android-TV styresystem, så sammenligningen med WebOS kan være svær. Vi har dog set på den dedikerede boks, som ikke umiddelbart imponerede (Nexus). Den har dog ikke TV, så den del har vi ikke set på.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
OLED'en. Ingen tvivl om det.
Af jones31
Philips har så mange problemer med deres software for tiden på mange af deres tv og efter min mening skulle de aldrig have solgt tv divisionen fra til TPV. Og så er LG oled tv'et det med bedst billed på marked uden tvivl.
vi har solgt 9stk, og har fået alle i retur pga fejl i panelet og et havde også fået indbrændning fra en menu fra ps3

nu er det jo ikke alle philips modeller der har haft et SW problem.. det gælder vel i hoved sag pfs7509

jeg havde valgt philipsen over OLED.. hvis jeg var tvunget til det.
Senest rettet af Nauticay 01 dec 2014, 19:52, rettet i alt 1 gang.
... pga af fejl i panelet.. 2 af dem havde lyserødt bilde på den ene side af billedet.. 2 med grønt skær i billedet..3, med døde vertikale linjer... 2 stk, vil ikke tænde.
Nauticay skrev:vi har solgt 9stk, og har fået alle i retur pga fejl i panelet og et havde også fået indbrændning fra en menu fra ps3

nu er det jo ikke alle philips modeller der har haft et SW problem.. det gælder vel i hoved sag pfs7509

jeg havde valgt philipsen over OLED.. hvis jeg var tvunget til det.
Jeg er godt nok overrasket over, hvor mange fejl der er på de OLED skærme. Teknologien er åbenbart ikke helt klar til masse produktion endnu, så er det nok et klogt træk fra Samsung, at de har valgt at vente med deres OLED.