Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af K83
Ja fik ikke købt noget TV sidste år, det blev ganske enkelt for uoverskueligt med alle de nye standarder og 4K/UHD.

Men nu skal det være!

Hvis man ønsker et nyt TV på cirka 48" tommer der både skal bruges til PS4, TV og DVD/bluray, er der så nogen der har en anbefaling?

Hælder mest til Sony, men er åben for alt :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsung har nogle habile 48" skærme, 48JU7005 ville være et godt bud. De har et vanvittigt lavt inputlag, så de er ret gode til konsolbrug.
Af K83
Læste også anmeldelsen af den og den lyder som en god skærm.

Ved du (eller en anden) om man kan bruge 3D briller fra en anden Samsung skærm dertil?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det burde man, men jeg vil nødigt lægge hovedet på blokken. Der følger ikke nogen med i kassen.
Af Mfede
De youtube-videoer er for det første fra september 2013. Derudover tror jeg roligt du kan regne med det er salgsgas, som skal tages med et gran salt.
Ellers havde du hørt om det i diverse tests.
Samsung vælges vel, fordi det er den største konkurrent ift. markedsandele.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PeterD skrev:Øv..Går det den forkerte vej for Sony..? :((
Hvilken relevans har dit input her i tråden? Der anbefales en specific skærm til det nævnte brug, og så giver du dig til at tolke på om det går skævt for andre? Kan du ikke bidrage i stedet for blot at kaste om dig med en masse åbne spørgsmål, som ikke hører hjemme i tråden?

Der er ikke nogen der har valgt noget her. Jeg har anbefalet én model...
Af PeterD
Sony gamle skærme havde lavere inputs end dem i år, så er det vel et skridt tilbage, eller?

Det er fint. Jeg troede trådstarter havde valgt som jeg også har påpeget tidligere.