Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af borsen
Har efter at have ledt meget fundet det flade LG55EA870V til 19.500,- incl. fragt mv. :-)

I dag har jeg TDC Home trio og kan se af test at tv-signalet ikke er super. Mit alternativ er Waoo, men det kommer til at koste mig ca. 280 mere mdl. for de kanaler jeg vil have.

Nogle der har erfaring med hvor stor forskellen reelt er når vi taler alm. TV og HD kanaler = eller spurgt på en anden måde, er jeg hjernedød at købe OLED og så spare skift af TV-udbyder, når jeg primært bruger fjernsynet til at se alm. tv-kanaler? :(

PFT
Laur
Brugeravatar
Af hans123
Det lyder lidt forkert i mine øre. Du vil gerne give 20k for et tv men ikke give lidt mere for at få fint billede.

Syntes du skal hoppe på waoo løsningen og få fuld klæde af dettte dejlige tv
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er temmelig stor forskel på SD og HD kanalerne, så det vil være en tydelig ændring i billedkvaliteten. Om du så synes det er 300/måned værd må være en personlig vurdering.
Af kskruger
borsen skrev:Har efter at have ledt meget fundet det flade LG55EA870V til 19.500,- incl. fragt mv. :-)

I dag har jeg TDC Home trio og kan se af test at tv-signalet ikke er super. Mit alternativ er Waoo, men det kommer til at koste mig ca. 280 mere mdl. for de kanaler jeg vil have.

Nogle der har erfaring med hvor stor forskellen reelt er når vi taler alm. TV og HD kanaler = eller spurgt på en anden måde, er jeg hjernedød at købe OLED og så spare skift af TV-udbyder, når jeg primært bruger fjernsynet til at se alm. tv-kanaler? :(

PFT
Laur
Hvor har du købt dit tv?, synes hellere ikke at det findes nogle steder.
Af borsen
hos electromania.be endte jeg efter meget lidt forhandling i 2.608 EUR incl. fragt. Jeg har undersøgt dem en del og virker til forhandleren får ret fornuftige anmeldelser, men sørg dog for at købe på VISA eller MC, således I kan få banken til at returnerer pengene hvis der går noget galt.

Skal siges, at jeg endte med at købe i Samsung EU55HU7505 istedet, da jeg indså jeg for det meste bruger det til at se TV2 News, så effekten nok er begrænset :-)
Af borsen
he he ville egentlig have købt H7005, men fik HU til 9.999 da det var nedsat hos Komplet, så kunne ikke stå for tilbuddet...... :-) Uagtet hvad, så skal man jo ikke gå ned på udstyr :-)