Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels.

Er lige pt ejer af et LG 50PT351N
Som jeg nu har haft i 3 år, og der er sket på meget på Markedet siden da.
af jeg vil have noget der er bedre :)

Helst noget der er en del bedre end mit nuværende.
Har kigget lidt på nogle Phillips

Men har dog hørt dårligt om Phillips generelt?
Og kan også se på de videre sider af den ikke har, de rigtige ting for af det kan være et 4K??

Har lige pt mit Lg Vægophængt og det skal helst kunne være på det :) Men det virker rimelig universalt :)

Er ikke en mand med stor erfaring i tv :)

og det største problem er mit budget på kun 5000,- kr :)

håber der er nogle der kan give en hjælpende hånd her :)

Tak på forhånd :)
Philips..OK skærme, ofte god lyd (bedre end mange andre) og "Ambilight" er FEDT...Men er de tynde nok til dig og laver de testvindere?

Sony W6 el Panasonic AS640. Ihvertfald 2 bud hvor kvaliteten er i orden, spørgsmålet er så om prisen bliver et problem...? (Vent til udsalg?)

Check http://www.pricerunner.dk for prisen på 42"..Hvis det ikke kan gøres for 50"..

Der hvor prisen falder hurtigst er Elgiganten.dk og komplett.dk, expert.dk/Fona.dk

er også nogengange også ok med priserne (Når de har tilbud)

Check Hdtvtest.co.uk og ljudochbild.se hvis du ønsker flere test udover Flatpanels.dk..

Anbefaling: Læs tests, læs tests og tænk ikke mere over 4K. De bedste 4K ligger vel stadig på 20-30.000 kr.... ::l
Det tilbud til 5000 kr var vidst også et SUPERTILBUD for et par uger siden..

Ellers check pricerunner.dk.

Selvom detvkunne være fristende at hoppe på et tilbud hos LG, Philips eller Samsung er vi mange herinde der syntes at Panasonic AS640 og Sony W605 (2014 model) måske lige er et .....hår foran konkurrenterne..i hvertfald til prisen omkring 5000-6000 kr, med mindre de 3 nævnte kommer på ekstra-ekstra udsalg..

Og sælgerne..? Tja.Google en test/review af den skærm du har set dig varm på..Det er ofte en bedre taktik..Selvom det kan være ganske hyggeligt at smalltalke med sælgere..