Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Woozz
Hej alle sammen

Som i nok også ved så finder der 1000 vis af fladskærme lige pt men hvad for en skal man vælge ?

Vi vil gerne have et der er 48" til 55"

Der er Samsung, Panasonic, LG og phillips som vi har set på Elgiganten har en del på tilbud nu her men jeg ved bare ikke hvad for nogen der er gode eller ej.

Det der er vigtig er at det ikke hakker når man ser film og at det står flot,

Håber virkelig at i kan hjælpe mig skulle nemlig gerne hente et i denne uge

Hilsen
Jeg synes ikke AS650 er noget fantastisk tv med IPS panelet i. Hvis det skal være et Panasonic tv har en ven AS640 stående, det har et godt billede, w8 fra Sony er i samme kategori. Hvis du vil steppe op synes jeg H7005 fra Samsung er et endnu bedre tv.

Du kan læse om de forskellige tv her på siden under de forskellige anmeldelser, der er også mulighed for kalibrering på nogle af dem. Jeg kender ikke rigtigt til Philips må jeg indrømme, har ikke set nogen af de nye modeller fra dem.

Det er i øvrigt Black friday på fredag, måske du kan være heldig der med et godt billigt tv. Rigtig god fornøjelse :)
.....Hopper med på vognen og siger AS640 og W8 i "Shoot-out", omvendt hvis der er supertilbud (Fuldstændig-Langt-Ude-Latterlig-Uforskammet-Lav pris) på en Samsung eller Philips, så kunne det være en mulighed..

Alfa (Romeo) og (Opel) Omega: Husk nu, for guds skyld at google den på flatpanels.dk og hdtvtest.co.uk INDEN du køber det rigtige for dig.....!!

En god skærm får gode anmeldelser på flere uafhængige testsider.

Jo mere viden du har, jo mere kan du argumentere med en sælger..