Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen her der har virkende konfiguration af ovenstående. Man har tidligere skulle slette udvalgte kanaler for at får denne del af Smart Hub til at virke og vise små billeder. Det har også virket for mig tidligere, men i de seneste par måneder funker det kun meget sjældent. Alle menuer i smart hubben er i øvrigt også hakkende og langsomme, hvad de ikke er når "tv nu" delen en sjælden gang i mellem har fundet indhold.

Det lille billede i øverste venstre hjørne funker fint. Alle de andre vinduer er tomme

Håber nogen har erfaringer de er villige til at dele

Samsung f7005 med fw1118
Ja hallo - vi er her skam endnu - er bare i stille mode i dag:p

Prøv at opgradere Firmwaren til seneste version, som er 1120.4
og tjek at din internet forbindelse virker på tv'et :)

Firmware 1120.4 til opgradering via Usb kan downloades via Pc fra

http://www.samsung.com/dk/support/model/UE55F7005STXXE/

Det har iøvrigt den effekt at dit Hbbtv pludselig virker ved tryk på den røde knap
på fjernbetjeningen, mens du står på en af Dr's kanaler - en dejlig lille tilføjelse :)
Af Husmas
Tak for svar. Glemte at nævne i mit host at jeg havde opdateret fw. Det havde desværre ingen indvirkning på problemet :)
Ja ok - mit f8005 virker det fint på med standard opkobling :)

Bruger du nogen form for YouSee boks foran tv'et eller ?

Ville tjekke netværket hvis det var mig - både det via kablet, hvorigennem du modtager signalet og det hvoigennem du modtager internet osv. - lyder lidt som om det godt kunne være en netværksfejl - ellers har jeg ikke noget bud på hvor fejlen ligger ;;)
Fortsat go aften og held med det :)