Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hep

Jeg har købt mig sådan en LG 42LB670V fætter for en uges tid siden til ca. DKK 3.850. Som værende mit første HD og tillige med 3D og smarte apps, så er jeg mere end godt tilfreds. Men jeg har dog alligevel nogle ekstra ønsker, som jeg godt gad se opfyldt:

1) Afspilning af MKV'ere med eksterne SRT'ere fra min eksterne Twonky baserede WD disk

2) Afspilning af DR TV f.eks. via sideload eller andre muligheder

Mht. 1'eren, så har jeg fint hul igennem til min WD disk og Twonky Media Serveren. Jeg kan sagtens afspille de meste gængse formater og deriblandt MKV'ere, men den nægter at læse eksterne SRT'ere selvom filnavnet er præcis det samme. Jeg er med på, at jeg kan merge ønskede SRT sammen med MKV, og så ruller det, men den proces vil jeg gerne undgå. Mit bedste bud på at rulle med MKV'ere og SRT'ere er at smide det på en alm. USB disk.. og så ruller det også fint. Men jeg gad dog stadig godt have gang i den WD. Forslag?

2'eren er lidt sværere. Jeg ruller pt. også med Apple TV og kan via min iOS enheder AirPlay'e til Apple TV'et og via alm. HDMI over på TV'et.. men jeg gad godt, at DR'en rullede direkte på TV'et f.eks. via en app. Den største udfordring er dog nok, at jeg ikke har adgang til HbbTV - jo, TV'et understøtter det, men jeg har ingen udbyder af TV-signal. Forslag her?

Pft
dudek
dudek skrev:
2'eren er lidt sværere. Jeg ruller pt. også med Apple TV og kan via min iOS enheder AirPlay'e til Apple TV'et og via alm. HDMI over på TV'et.. men jeg gad godt, at DR'en rullede direkte på TV'et f.eks. via en app. Den største udfordring er dog nok, at jeg ikke har adgang til HbbTV - jo, TV'et understøtter det, men jeg har ingen udbyder af TV-signal. Forslag her?
Den kommer som app, så du skal blot væbne dig med tålmodighed :)
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1410507099