Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Her kommer så mit dilemma..

Jeg flytter i nyt hus mv. og mit 42px80 bliver desværre for småt pga afstanden til TV'et ( ca 5m ) Så vi skal ud og have et nyt TV – Hurra for det!

Spørgsmålet er om jeg skal gå efter at finde et lettere brugt amazon/ebay/dba eksemplar af vt50/vt6/zt60 eller om jeg bliver nødt til at hoppe med på 4K bølgen og købe et X85 Sony eller panasonic AX630?

Tænker min smertegrænse er på ca. 14.000 kr.

Brugen vil være til Fodbold, PS4 og film ... måske lidt Flow tv.

Hvad vil DU, kære flatpanels medlem gøre ?
Hvis du kan finde et VT/ZT 60 uden burn in / i god stand mv, ville jeg da gøre det men det bliver nok svært. Ville bestemt ikke købe brugt i udlandet hvis det var en tanke hos dig, grundet førnævnte problemer der ofte kan være med plasma tv + tuner problemer.

Hvis du ikke står akut og mangler ville jeg evt vente til januar, her er der altid massive prisdyk på stort set alle modeller.
Hmmm.AX630 på januarudsalg (check pricerunner.dk) umiddelbart første indskydelse...

Brugt plasma?. Tja.Panasonic plasma kan man sjældent få nok af... :)

(Hov. Jo, hvis der er fejl på..og så er det bedre at vælge Sony eller Samsung)

DAMN YOU, PANA FOR QUITTING PLASMA!!

OH WELL..Nu tjener i penge og det er vi glæde for! ;)
"Expert Kolding havde for 3 uger siden en 55vt60 til salg, og efter som den stod på deres lager, så er den nok ikke solgt endnu."
Hvis man tager sig sammen og alvorligt søger lidt rundt hos forhandlere så står der garanteret stadig enkelte Pana plasma TV nede bagerst i lokalerne.

Jeg købte selv et 55VT50 året efter det officielt var udgået.

Damned godt billede på dyret (B