Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
Problemet med ligenøjagtig den Samsung model du referer til der er at den ikke ligefrem er helt fantastisk. Anmeldelserne af den har langt fra været gode. Jeg har ikke selv set dette tv dog..

Det har jeg med W8'eren. Det er et godt tv til pengene, solid, med et godt billede. Den har et lavt input lag, som gamere er glade for. Du kan dog ikke se UHD opløsning på, det er besværligt at få den hængt tæt ind til væggen.

Hvis du gerne vil have et UHD vil jeg foreslå UH7505 fra Samsung i steddet for 6905. Jeg har dette tv og er glad ved det. Smart tv er meget bedre, hvor du får alle de Apps til de forskellige streaming muligheder. Twin tuner så du kan optage og se en anden kanal samtiddig.

Dette tv er dog også noget dyrere end w8. Men tilbudende kommer i denne tid. Det er blandt andet snart Black friday hvor der virkelig kan være noget at hente. Go fornøjelse :D
Af TP89
Tror mere han undrer sig over Black Friday på en lørdag
Af Non-Desperado
Jeg har ærligt talt ikke været imponeret over de sidste par års 'Black Friday'-tilbud.
Så det er næppe værd at vente på.
Af moff
1000 tak for jeres svar :)

Jeg må nok indrømme at 7500 kr er nok mit max til et tv og så er mit gamle tv et AlfaView 40"

Ville det give bedre net forbindelse hvis jeg brugte min chromecast i fjernsynet ?? tænker bare på hvis jeg købte sony og ikke kan få div app til viaplay og HBO :o

Morten