Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har købt dette dejlige 55" samsung i elgiganten, for små 60 dage siden.
det er begyndt at genstarte, startet for ca. en uge siden.
begynder når det har været tændt i ca. 2 timer, sker hver aften og tiden imellem genstart bliver korter og korter, helt ned til 3 min, inden toldmodigheden udløber og tvet bliver slukket den aften.
der er oprette en sag ved samsung dk og bestilt hjemme service i onsdags.

ville høre om det er et kendt problem.
havde en mistanke om det var pga. den ikke kunne få nok luft (bliver varm), når det er væg monteret, men den står på fod nu, til service manden og den gør det stadig.
har optagen hvordan den genstarter.

http://youtu.be/sZxStNEYPq8?list=UU4UEX ... 1cj77dEQ2A
Det er et meget velkendt problem med Samsung, det du der har været ude for, bare bliv ved at rende dem på dørene intil det er rettet, eller du har fået et nyt fjernsyn - er ikke noget du bare skal finde dig i ;;) Har selv prøvet det på to forskellige modeller fra Samsung og begge gange lå fejlen i strømforsyningen, hvilket jeg også går ud fra gør sig gældende i dit tilfælde :)
Heldigvis har Samsung nem adgang til at få service, er kun lige et telefon opkald væk :)
Endte selv med et helt nyt tv og har for tiden 3 Samsung tv som fungerer upåklageligt :)
Held med det :)
PeterD skrev:Underligt....og ærgeligt.

Men sådan kan Samsung også tjene penge..

Håber han får det fixet ellers..............

vælg et andet mærke næste gang.
Fantastisk hjælpsomt indlæg du skriver her PeterD og ofte også i mange andre tråde.
Manden er jo naturligvis også selv skyld i det, i og med han ikke har købt et Panasonic. O_O

Jeg er ikke selv fan af Samsung og deres kvalitet (eller mangel på samme), men jeg tvivler stærk på at de tjener penge på at folks fjernsyn efter 60 dage går i fejl og dermed skal på værksted. De mister penge på reparationen og får samtidig dårlig image og omtale af den kunde det går ud over. At de så måske er ligeglade er en anden sag.

Til Skagbo, så er det bare at få det repareret og håbe på det bedste. Der er jo heldigvis massere garanti på, selvom det er irriterende og ærgerligt at skulle i gang med sådan noget med et helt nyt TV. Jeg har selv været møllen igennem med Samsung som kan læses i andet indlæg.
Wolfgang skrev:
PeterD skrev:Underligt....og ærgeligt.

Men sådan kan Samsung også tjene penge..

Håber han får det fixet ellers..............

vælg et andet mærke næste gang.
Fantastisk hjælpsomt indlæg du skriver her PeterD og ofte også i mange andre tråde.
Manden er jo naturligvis også selv skyld i det, i og med han ikke har købt et Panasonic. O_O
ENIG! - PeterD' indlæg er fuldstændig ubrugelige/irriterende at læse....det samme vrøvl han HVER gang bræger ud med :s
Af skagbo
kommer fra et Panasonic 42 plasma tv, der var forældet, manglede bla. HD.
så har været der, hvor det skulle være det beste tv, dengang for 5 år siden.
ville gerne have haft et Panasonic igen, men syntes ikke der var value for money og ville gerne have twin tuner og optage muligheden.
brugte faktisk 14 dage på at finde info på det beste køb, inden for min pris klasse på max. 12k.
og efter bla. også denne side, var det h7005 udgaven, skuffende at det allerede er i stykker.
Håber at fejlen bliver rep. nemt og jeg bare var uheldigt.
Ellers lever tv fint op til forventningerne.
Giver besked når fejlen er rettet og hvor fejlen var.
Hygge og tak for svar.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Strømforsyningen kan de nemt skifte on-site.
En skadefro kommentar fra PeterD er sikker i alle tråde omkring problemer med Samsung, derimod kommer der ingen brugbar hjælp fra ham i tråde omkring problemer med Panansonic/Sony, selv om kan har overskud til at fremhæve dem i hver eneste 'hvad skal jeg købe' tråd ...
Af ProPsych0
Lad være med at smide penge efter Samsung hjemme service? Hvis TV'et kun er 60 dage gammelt, tager du den jo bare ned i butikken, så sender de den til deres værksted, som formegentlig er Samsung certificeret og så laver de TV'et eller giver dig et nyt. Du har vel som altid 2 års garanti?
Af JesperAndersen
ProPsych0 skrev:Lad være med at smide penge efter Samsung hjemme service? Hvis TV'et kun er 60 dage gammelt, tager du den jo bare ned i butikken, så sender de den til deres værksted, som formegentlig er Samsung certificeret og så laver de TV'et eller giver dig et nyt. Du har vel som altid 2 års garanti?
- det virker da umiddelbart temmelig fjollet................................

Om jeg stod foran valget at få Aut. servicebesøg i hjemmet om få dage ELLER pakke TV'et sammen, tage det ned i forretning, og undvære det i x-antal uger for reparation, så ved jeg godt hvad JEG ville vælge
Rengningen skulle samsung gerne stå for, har ikke hørt andet.
Det nye i sagen er at, service manden ringet i dag, han kan ikke genkende den fejl jeg har beskrevet, bla. den model tv skulle være monteret med en ny slags strømforsyning, som ikke skulle have fejlet før, de vil nu have tv ind til rep. når de ikke har løsningen på fejlen.
Tvét bliver afhentet på adr. i morgen.
skriver når der er nyt i sagen.
Af JesperAndersen
- okey, selvom at det da stadig er fin service at Samsung kommer og henter, så er der ikke megen "prestige service" over Samsung, om de ikke engang gider gøre forsøg på rep. på stedet :(
Synes egentlig de er i deres gode ret til at forvalte hvorledes de vil håndtere reparationen. Der kommer en mand og henter dit tv på hjemadressen, i mellemtiden bliver der stillet et låne tv til rådighed hvis man ønsker. Efter reparationen kommer de med dit tv igen.

I min verden er det virkelig svært at være utilfreds her.
Af skagbo
11-11-2014 10:43: Vare afhentet af chauffør
11-11-2014 15:41: Vare afleveret på værksted af chauffør
12-11-2014 06:01: Vare indscannet på værksted
12-11-2014 08:52: Henstår til test
17-11-2014 12:49: Reparation igangværende
17-11-2014 12:49: Afventer reservedele. Forventes repareret den 24-11-2014